Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp - Digitalhalløj..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:11
Jeg har først spurgt om hjælp, men må erkende at jeg stadigvæk fatter bjælle... Når jeg nu gerne vil have fremkaldt billeder fra mit digitalkamera, så kan man jo gøre det over nettet, men de steder jeg har prøvet der tager det evigheder for dem at hente billederne (eller hvad man nu kalder det) Og vi har ikke gratis internet, så må jo logge af på et tidspunkt og det vil tage timer at få hentet dem ned (Håber i forstår hvad jeg mener). Kan man gå op til en fotoforhandler, ligge memorykortet på disken og sige "fremkald" UDEN at være til grin:o) hjælp, jeg er helt lost....

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo det kan man
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:19
Alternativt er der visse butikker hvor man kan gå ind og smide memory kortet i og så kan du se billederne, og tage stilling til hvad der skal fremkaldes. Ret smart da du så ikke behøver betale for de dårlige billeder. Mener ihvertfald Merlin har sådan en service, kan ikke lige huske hvem ellers...

Christina
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:21
Du kan sagtens tage memorykortet med til fotohandler. Det gør mine forældre.

Du kan også købe dig en USB-nøgle (advanceret udgave af en diskette). Der kan du ligge de billeder der skal fremkaldes evt i redigeret form. Nøglen kan du også tage med til fotoforhandler.

Hvis du har sådan en nøgle, kan du også gå på biblioteket eller andre steder hvor du har en hurtig forbindelse. Så kan du bestille over nettet på den måde, uden at gemme dine billeder på en offentlig computer.

Hvis du køber en USB-nøgle til dette formål, skal du være opmærksom på at få en med over 200 i hukommelse, ellers har du ikke plads til så mange billeder. Jeg har set dem på tilbud til 150 kr.

Lykken er at eje en Highland pony!
Har du lyst til at se evt. ride en highland pony, så send mig en mail.
tiset@jensen.mail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må på..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 13:41
udkig efter sådan en USB halløj og satse på jeg kan finde ud af det... Smiler

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider