Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 My Little Pony
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 02:04
Hey derude

Jeg er dybt fascineret og kæmpe beundre af My Little Pony, har samlet på dem så længe jeg overhovedet kan huske..

Jeg kender ikke selv andre samlere og er meget interesseret i at dele min passion for de her små bæster med andre samlere..

Jeg samler selv på G1 og G3 ponier..

Og lige en sidste ting.. er der nogen der skal med til den internationale samling for MLP fans i england?? : http://www.mylittleponyconvention.com/

Mvh. Fie :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Samler" kun
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 06:27
på den fordi min datter elsker at lege med dem ;)

Hvad er G1 og G3 ponier?

Men søde er de - har stadig nogle fra da jeg selv var barn og legede meget med dem :)

De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 altså...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 08:13
Den gang for mange år siden da jeg samlede på dem, synes jeg at de havde meget mere "heste-udseende" end hvad de har idag... Jeg synes at de har mistet en del af deres oprindelige charme :(

Men filmende var jeg vild med :)

In every generation there is only one. She alone must fight against all weed... She is the Slayer
Camilse- The Weed Slayer

Ser mere camilse.dk

TV-guide, vil du hjælpe? Se mereher
0
0
Svar på denne tråd
 
 aj hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 09:54
det er ikke en halv time siden jeg lå og tænkte på mine MLP. Men jeg har ikke samlet siden jeg var barn, men har alligevel nogen stykker!!

Den jeg er allermest glad for, var en jeg købte i italien, og den var der ikke nogen der havde i DK. Kan ikke huske motivet på bagdelen, men den er lilla med blå man og hale, og så har den vinger. Men der er sikkert kommet til DK sidenhen.

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 11:47
... nogen liggende på loftet hjemme hos mine forældre.

Gad vide om man skulle få dem ned og støvet af? Lyder jo som om det er helt "hip"?

Jeg havde også det dér lyserøde slot til dem. Med tilhørende drage. Den forærede jeg væk, og fortrød det bittert lige siden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 G1 og G3 ponier
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 14:29
til Vicki79:

My Little Pony er blevet produceret i 3 omgange.

Første gang i 80'erne og det er dem der kaldes Generation 1 - G1

Anden gang i 90'erne - det er genereation 2 - G2

Og 3 gang er fra 2003 og til nu som så er generation 3.

Jeg bryder mig ikke om generation 2 fordi jeg syntes ikke de var så flotte..
Det er død ærgeligt at Hasbro solgte nogle af deres rettigheder dengang de stoppede med at lave generation 1.. så nu kan de aldrig komme til at være helt ens med de første, hvilket jeg synes er en skam. Synes nemlig at de første er dem der ligner heste mest og de dejligste...

Lige nogle billeder af de forskellige ponier:

G1: http://hem.passagen.se/rickard_sandgren/rosse/bilder/4twinkle.jpg

G2:
http://gen2.aien-hime.com/DSC00593.JPG

G3:
http://www.kbkids.com/g/toys/big/120815E.jpg

0
0
Svar på denne tråd
 
 de gamle er de bedste
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 14:50
g1



g2




g3


det var vist lidt lettere














Mvh

Anne Merete



Stutteri Graversgaard
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt huske dem
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 15:00
Mig og min bedste ven Martin legede altid med de ca. 30 MP'ere jeg havde.
Så begyndte de at lave de der G2ere og hold da op hvor syntes jeg de var grimme. De nye er noget pænere, men de helt gamle er stadigvæk de dejligste. Ak ja, det var tider!
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh de var et hit...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 15:20
Jeg var med på vognen første gang i 80'erne. Åh hvor jeg samlede. Jeg havde den lille blå Pretty Parlour (med katten Navn???), stalden (med hunden brandy), slottet (med dragen Spike), babyhuset og en barnevogn. Jeg havde rulleskøjter, kongekroner, filmstjernebriller, håndtasker, baderinge, legetæppet o.s.v.

Jeg var en _stor_ fan.

For et par år siden sad min veninde og jeg så og kiggede på nettet efter en god flaske rødvin, og fik den gode idé at byde på vintage-ponies på ebay. Jeg fik købt mig en grå G1-pons med hjerter på måsen (Snuzzle???) som kostede tre gange så meget at sende fra USA som jeg havde betalt for den :-P Den bor nu i kassen med Bowtie, Apple Jack, Bubbles, Posie, Windy, Majesty, Firefly, Cuddles, Lemon Drop, Cotton Candy, Peaches, Glory og alle de andre gutter.

Det er søreme synd at de skal være så grimme i dag, men de er i det mindste ikke så grimme som dem i 90'erne, der lignede de forhadte kopier, man kunne få da jeg var barn.

Hvis jeg lige var i England under MLP-kongressen, kunne jeg godt finde på at kigge ind for gamle dages skyld, men det sker nok ikke.

Mvh

Julie



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 15:44
dem da jeg var lille, og de er så "arvet" videre til min lillesøster :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 15:53
min (eller det er så min søsters nu) samling er både G1 og G3 mener ikke at ha nogle af de spinkle
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja my little pony
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 15:56
jeg har rigtig mange. Det er ikke fordi jeg samler nu, men har gjort i mine unge år ;-D

APPLE JACK

var og er den ubestridte vinder og ynding.

Bitches
have more fun


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, den hed søreme Snuzzle...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 16:09
0
0
Svar på denne tråd
 
 My little pony
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 16:20
Åhh, dem elskede jeg som lille. Jeg fik vores nabos datters store samling som lille (G1'ere) og de var SÅ flotte. Jeg legede hele tiden med dem. Jeg har dem ikke længere, for vi forærede dem alle væk til en lille pige hvis mor (som vi kender) var gået falit pga. en skilsmisse hvor manden tog alle pengene (det er en anden historie). Hun blev virkelig også glad for dem, så nu gør de glæde i et andet hjem istedet for at ligge og være henstillet til blot minder i min skuffe.
En rigtig hest er en gyngehest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhhhh
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 18:20
min søster har også en pæn samlig, jeg har vist kun en eller to... Hun har også stalden med hunden :-)

Alle de ponies vi har må være G1'ere... Har ingen g2'ere og har ikke købt nogle siden vi var små... Tror vi har en 8 styks? Hvert fald Lemon Drop kan jeg huske... Og den lyserøde med hjerterne, og en lyserød pegasus og dens føl... Kan ikke lige huske resten...

Men det var så sjovt da vi faktisk hev den frem forleden, men søster og jeg... vi kunne huske navnene på samtlige selvom de havde ligget i kælderen i nok 10 år :-)

Velholdte Rollerblades Sælges

~~~~~~~~~~~
Always set the trail, never follow the path
0
0
Svar på denne tråd
 
 MY little pony
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 18:39
hmm ved ikek om vi forærede dem væk eller om de ligger på loftet. jeg ved at maget af mit legetøj gik videre til nogle af mine forældres bekendte der havde ..jaa temmeligt mange børn *S*

men jeg havde vidst også nærmest til en hel familie. Havde slottet to huse og den lille stald(den man kunne bære med med spejlet i)

Jeg havde en del ponyer og udstyr og ja et par pixiebøger og var da også inde i biffen og se en film en gang.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det bare mig eller
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 18:46
Er det bare mig eller var MLP filmene faktisk ret uhyggelige?

Jeg kan huske vi lånte en hvor nogle hekse angreb ponyerne med noget "smat"

Jeg så den først færdig anden gang, hvis jeg da overhovedet fik set den færdig ?:-)

Jeg havde også min egen film med 2 små film i, g den var også temmelig skræmmende nogle af dem. jeg diskuterede det faktisk med min lillebror den anden dag, og vi blev enige om at den mest skræmmende tegnefilm vi havde da vi var små den My little pony film :-D

Jeg tror faktisk ikke det er så frygtelig lang tid siden at han rent faktisk så den ;-D ret sjovt at ens lillebror på 21 kan finde på at smække sådan en video på
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Savner dem ..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 19:00
Øv øv da jeg blev en stor pige ( ca 11 år) solgte jeg alt mit for en formue ( 400 kr, det var ,mange penge for en lille pige )har bare fortrudt det lige siden, så nu ville jeg egengligt gerne købe det igen -altså G 1, til den lille pige i huset, er der nogen der ved hvor man kan købe dem henne -brugt sikkert ??

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 My Little Pony
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:09
Karinmus:

Altså g1 ponierne findes ikke mere.. du kan købe G2 ponier nogen steder her i dk endnu, men ellers er det kun g3 ponier du kan få nu..
De må ikke sælge g1 ponier mere og de har ikke produceret dem siden engang før 1995..

Men nøøhj.. har altid ønsket mig en hest men det kunne jeg ikke få, så jeg måtte jo bare få nogle MLP i stedet for..
Synes det er det ideelle lege tøj for alle dem der ikke selv må få hest..
Jeg har alle mine stillet frem på 3 hylder lavet specielt til dem.. Kan bare ikke få nok af de små bæster.. tegner også mine egne og laver div. trøjer med billeder af dem på :)

Her er en af mine egne MLP.. det var dog meningen det skulle være en hippie pony men mangler en streg i symbolet.. så indtil videre er det en.. ja det er vidst et bilmærke.. kan bare ikke huske hvilket ^^

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Minibaah
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:11
Det er nok nogen der ikke overholder cobyright ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gamle..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 22:02
Hmm så er det jo noget brugt legetøj, hvis det er minimum fra 95´ .. øv øvjeg skulle aldrig have solgt dem :-(

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Hættemåge
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 00:13
Hvad mener du?.. copyright? Altså ved godt hvad det er, men i hvilken sammenhæng mener du jeg ikke har brugt det?..

Hmm sært.. mit billede er lige pludselig væk.. det forstår jeg ikke helt..
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider