Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kvote 2 Veterinær, CV
Forfatter: 
Dato:  15-01-2017 15:21

Hej Alle sammen.

Jeg sidder nu også skal til at skrive min kvote 2 Ansøgning til veterinærmedicin.

Jeg ved at man skal aflevere et CV også, og så blev jeg lidt i kvivl om hvad der sådan er vigtigts at have med, og om der måske var nogen her som ville vise mig hvad i havde på jeres CV da i søgte ind og gerne også blev optaget :)

 

På forhånd Tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 CV skrivning
Forfatter: 
Dato:  15-01-2017 15:27

alt hvad der har relevans til studiet ohså selvom det måske ikke lige er obvious. Du har måske engang arbejdet i bager - det er fødevarer og derigennem har du lært om håndtering af fordærvelige produkter (hat man jo også i dyreverdenen) og du har vel også lært noget om hygiejne hvilket også er vigtigt feks i en klinik.

 

Tænk kreativt :)


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-01-2017 15:35

Modtaget :)

Jeg har lige pt. også lidt problemer med hvordan det skal stilles op så det ser pænt og overskueligt ud. Derfor ville jeg gerne se nogen eksempler :)

 

På KU´s side om CV står der "Det er dit job at beskrive dine relevante erfaringer, så alle kan forstå dem. Fx at forklare indholdet af en aktivitet meget konkret. "

 

Og det syntes jeg gør det hele lidt kringlet når det også skal se pænt ud :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 CV layout
Forfatter: 
Dato:  15-01-2017 15:49

da jeg lavede mit første CV gik jeg på Google og fandt inspiration. Tog mig ret lang tid at lave det - og nu vil jeg lave det om da jeg ikke længere syntes det er pænt lov :D

 

Men Google vil hjælpe dig, helt sikkert! Men der er sååå mange måder man kan lave et CV på men tænk også på modtageren ift hvor kreativt det feks skal være og hvordan du kan få det til at skille sig lidt ud


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvote 2 veterinær
Forfatter: 
Dato:  18-01-2017 11:14

Er der lavet om på ansøgningen? :-) Jeg søgte kvote 2 til veterinær medicin sidste år. Der skulle jeg bare søge inden d. 15/3, og så blev man indkaldt til den her optagelsesprøve. Dvs. ikke noget CV og motiveret ansøgning :-)


 

Nynne & Grumse

 

- Follow us on facebook www.facebook.com/NynneogGrumse/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Veterinær
Forfatter: 
Dato:  18-01-2017 21:53

Veterinær studiet er et af de eneste steder man ikke bruger ansøgninger. Du skal bare opfylde kravene til kvote 2.

Så kommer du til skriftlig optagelse prøve med 500-600 andre. 180 kommer så videre. Der skal man så udfylde nogle spørgsmål som sendes til dem der skal sidde og lave den mundtlige ansøgning. Der kan man snige sin erfaring ind også hvad man har lavet. Men kommer du ikke videre til mundtlig, kigger de slet ikke på din erfaring :-)

 

hilsen en der kom ind i 2016


Sagde Maya med lillefis Vito

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider