Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 World of Warcraft HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 09:35

Min søn har længe ønsket sig, at spille World of Warcraft - og vi er nu blevet enige om, at give ham lov.

På ønskesedlen står der: "Legion collecters edition"

Men jeg kan simpelthen ikke læse mig frem til, om det er stedet, at starte?????? Eller om det er en opgradering, han først vil få glæde af, langt henne i spillet?

Som jeg forstår det, kan man også oprette sig på Blizard og så downloade (købe) derfra - det er bare ikke så nemt, at ligge under juletræet....

 

Så hvor starter man??

 

Håber der er nogle WOW nørder derude i hestelandet :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Legion
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 10:47

Når du køber Legion, følger alle de forrige expansions med.
Husk at WoW koster lidt at spille hver måned. :)

 

Så vidt jeg husker, kan du købe Legion fysisk i enkelte spilforretninger, så du kan pakke noget ind ;)


Citat slut
Bianca

"Do not mistake a goats beard for a fine stallions tail."
Irish saying

2
0
Svar på denne tråd
 
 WoW Legion julegave
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 12:33

Ligesom Bianca skriver, så er det nyeste expansion af WoW der er gældende, nemlig Legion. Man kan vidst godt købe det i diverse elektronikbutikker, men personligt synes jeg selv det er nemmest at downloade Blizzards spilklient Battle.net. Det er et rigtig fint og nemt program, og derfra kan man købe både World of Warcraft, Hearthstone, Diablo osv.

Alternativt kan man jo være kreativ med julegaven. Var det mig der skulle give den gave, kunne jeg godt finde på at lave en lille skattejagt: Pakke ledetråde ind og gemme dem forskellige steder i huset(hvis man selvfølgelig fejrer juleaften hjemme). Måske gøre det lidt sjovt igennem nogle gåder - eller måske noget WoW relateret?

Dette er bare én måde man kan gøre det på

 

Vær opmærksom på, at man betaler et md. beløb (jeg mener det er 100kr.) for medlemskab af WoW Serveren, som man spiller på.

Jeg kan ikke huske hvad selve spillet koster at købe, men jeg tænker det kan være værd at undersøge om der er forskel på prisen når man hhv. køber spillet fysisk og køber det på Battle.net.

 

Jeg håber det hjalp lidt. Held og lykke med gaven!

 


♥ Damm ♥

-en engel i forklædning

Hvad du ikke dør af, gør dig stærkere!

-i så fald må jeg være rigtig stærk!
Verdens bedste pony; Thorsen!
-jeg var bare heldig!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 13:12

Der er absolut forskel på prisen. Hvis du køber spillet direkte fra Blizzard er det dyrere, end hvis du køber det andre steder.

Jeg købte her sidst, og der gik ikke 10 minutter, så lå koden i min e-mail.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Done deal
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 16:31

Tusind tak for jeres svar... Det er jo bare favre nye verden, som jeg nok aldrig kommer til, at forstå mig på

 

Jeg tog turen til GameStop - og selve "start op" spillet kostede kun 39,- Næste step kostede nogle hundrede - og så købte jeg et "gavekort" til 2 måneders spil.... Så er han vist igang

 

Han frarådede mig at købe den, som stod på ønskesedlen, da det var en dyr omgang - oveni det andet - hvis det ikke lever op til forventningerne og drengen ikke ender med at blive hooked...

 

TAK igen

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 16:32

Det er korrekt hvad de andre siger.

 

Og du skal ikke bekymre dig om tidligere expansions. Hvis du køber den nyeste expansion, som du rigtigt ved er Legion, så får du automatisk alle de "gamle" med også, så han har det nyeste spil.

 

WoW handler om at komme på højeste level, da det er der, det sjove rigtig starter! Der kommer altså til at gå lidt tid, inden han kommer op til "Legion-delene" i spillet, da de er for spillere på højeste level.

Du går level op jo mere du spiller, så det er KUN et spørgsmål om tid.

 

Og hvis han er glad for spillet og har andre venner der spiller, så skal han nok komme hurtigt derop. Så mit svar er ja, du kan sagtens købe Legion, det bliver han glad for, når han kommer på højeste level.

 

WoW er et super sjovt og socialt spil, så det skal han nok hygge sig med.

 

Måske kan du pakke et hånd-lavet "gavekort" ind og lægge under træet? Find nogle billeder på Google fra "wow legion" og sæt på, og skriv at det er hans gave.

Så kan du hjælpe ham med at downloade det (eller, det kan han sikkert godt selv finde ud af, men altså).

 

Jeg har altid købt alting via Blizzards officielle hjemmeside. Det er rigtigt at du så betaler fuld pris, men der ER fup hjemmesider derude, så hold lige øjnene åbne, hvis du ikke køber officielt fra Blizzard.

Som de andre siger kan spillet også købes fysisk i butikkerne.

 

Din søn vil gerne have Collector's Edition, skriver du. Det er ikke sikkert det er muligt. Det er begrænset oplag, og eftersom Legion er nogle måneder gammelt, er disse udgaver nok allerede revet væk.

Men er sikker på han bliver glad for det "normale" Legion alligevel :) Collector's Edition gør ikke nogen forskel i selve spillet, det er bare kosmetisk.

 

Skriv endelig hvis han skal have hjælp med spillet, jeg spiller for Horde-siden og kan sagtens booste ham gennem nogle dungeons eller andet, der kan hjælpe ham godt på vej med nogle levels :)


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 10:22

Har aldrig spillet WoW, men jeg bliver sgu gang på gang dødsensimponeret over hvad man kan spørge om, og få svar på herinde!

Ikke så mærkeligt HN ofte dukker op, når man foretager en tilfældig Googling :P


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 16:16

Har lige opdaget jeg må have skrevet mit svar mens OP skrev hendes :D

 

Godt du fik fat i spillet, er sikker på han bliver glad for det :)

 

Og i smider altså endelig en besked, hvis der er spørgsmål, jeg har spillet i mange år.

Det er et gigantisk spil med mange muligheder, så det kan næsten være overvældende, når man starter. Så skriv endelig med spørgsmål, og man kan også Google sig til det meste! :)


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider