Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hotel i London
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 13:36

Hej

 

Forærer min mand en weekendtur til London i julegave.

 

Det er første gang i 20 år vi skal afsted uden børn mere end en overnatning

 

Men hvor skal man bo?

Jeg har nedenstående krav

 

forholdsvis tæt på centrum/metro

Godt hotel

eget badeværelse

meget gerne morgenmad

mulighed for kaffe/the på værelset ville være rart men ikke et must.

 

Kan man få det i marts måned til omkring 1000-2000 for 2 overnatninger?

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 13:56

Nej... Det tror jeg ikke, man kan. Ikke hvis de 1000-2000 kr. er for to personer, to overnatninger?

 

Min erfaring er, at London er en dyr by at overnatte i - særligt selvfølgelig, hvis man gerne vil være tæt på centrum.

 

Jeg ville kigge på at leje en lejlighed/et værelse privat på airbnb.com

 

God tur!


0
0
Svar på denne tråd
 
 london..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 14:10

Hak...

 

tak for det, jeg ved godt at London er dyr er bo i, har været der før for 4 år siden, og der kom vi til at bo på et værre skodhotel så derfor er jeg blevet lidt forsigtig

 

Nu forventer jeg jo heller ikke fem-stjernet luksus til de penge

hvis jeg søger på hotels.com og booking.com dukker der en del 3-stjernede op.... Men det er bare svært at vide hvad der er godt og skidt...

og så kunne det være rart med nogen personlige erfaringer..

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 sheriff hotel
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 15:12

jeg bor på sheriff hotel 3* i london, og der er the/kaffe på værelserner og egnet bad.fint rent og enkler.samt du kan bestilde med og uden morgenmad.ligger 200 meter fra Victoria station,hvor der er busser til lufthavnene,samt metroen og toget.

http://www.sheriffhotel.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hopper lige
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 15:33

med på vognen og napper Henriks anbefaling til en weekend i februar - ser fint ud, tak!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 19:56

Henrik

 

Det ser ganske fint ud, mange tak. Det kigger jeg lidt nærmere på

 

hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 1354242
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 21:02

Vi gav 2800 for 4 nætter (onsdag - søndag) marts i pr. Booket via hotels og hotellet hedder "studios to let north gower street".

Det ligger ganske fint, tæt på tuben.

 

I år skal vi bo på Best Western London Peckham Hotel, det ligger vidst ikke så tæt på en tube, men der skulle være bus og fortsat rimelig centralt. Der skal vi give 1500kr for 4 overnatninger - også i marts måned.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 London London
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 21:17

Peckham ligger et stykke fra midtbyen - vi har boet hos nogle venner derude engang, og man skal være lidt tålmodig i bussen. Men til prisen lyder det godt!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hotel i london
Forfatter: 
Dato:  09-12-2016 07:39

Vi har boet på det her hotel

 

www.booking.com/hotel/gb/the- belgrave.da.html?aid=3...;label=the- belgrave- xX7s6FL5bkXEno%2ASzIUi...fi%3Atiaud- 146342138710%3Akwd- 5512491617%3Alp1005293...eckin=2017- 02-17;checkout=2017-02- 19;ucfs=1;highlighted_...y;dest_id=- 2601889;srfid=75866c48...ight_room=

 

Det er tæt på metro og bus 24 der kører i døgndrift stopper lige ved døren. Det er tæt på Victoria station, hvor der er bus til lufthavnen. Metro stationen er tæt på.

Kvarteret er roligt og ok morgenmad. Lidt koldt på hotellet, men ellers fint.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-12-2016 10:38

De sidste 2 gange jeg har været i London har vi boet på Bedford Hotel på Southhampton Row. Det er gåafstand til Oxford Street (10 min, ca) og Covent Garden og placeret mellem undergrundsstationerne Russel Square og Holborn med 5 minutters gang til hver, så det er nemt at komme til/fra lufthavn/rundt i byen/hvad man nu ellers skal. Morgenmaden er fin nok og I kan lave te/kaffe på værelset.

 

Hvis du bestiller nu tror jeg godt, du kan få det til den ønskede pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 London...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2016 08:50

I London plejer jeg at bo på Strand Palace Hotel - lige ved Covent Garden - dog ligger det nok lige en anelse over dit budget (ikke meget, men...)

 

Det er fantastisk central beliggenhed og en imponerende morgensmads-buffet, så man næsten kan bruge timer på at spise morgenmad!

 

Synes ofte at jeg er blevet skuffet over morgenmads-standarten på hoteller i London - en toast med marmelade, som sikkert er fint for englændere, men er fuldstændig til falds over store buffet'er med "omelet-mand" og lign. samt alt indenfor morgenmadsbordet inklusiv frisk frugt - elsker det (og måske fordi jeg er der årligt i forbindelse med arbejde, som er lidt hektisk og derfor sjældent har tid til at nå en frokost, så er det genialt at starte dagen med en stor fyldende morgenmad )

 

Fine værelser, ikke kæmpestore, men dog med plads til at man kan være der og i moderne stil - det er et stort hotel, så har ikke den der "personlige charme", men har boet der 7-8 gange efterhånden og har nu altid været ganske tilfreds.

 

Og så er hotellet kendt for deres Afternoon Tea - den har jeg dog stadig til gode at prøve...

www.strandpalacehotel.co.uk/

 

Mange hilsner
Melina


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

YouTube: www.youtube.com/user/RidogRejs

0
0
Svar på denne tråd
 
 london...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 09:16

Mange tak for alle input

 

Strand Palace Hotel er lige dobbelt op af vores budget og desuden fuldt booket, så der står jeg over..

 

pt har jeg booket på Premier Inn London City Old Street, skal give 1700 for 2 overnatninger med morgenmad.

 

Ved ikke helt hvor centralt det ligger, men det er knap 5 min fra metroen...

 

hilsen Anne

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider