Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 I skal høre den bedste!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 09:10

I går satte jeg en annonce op på hestegalleriet for vores vaskemaskine til dækner.

Den bliver dog hurtigt slettet igen med begrundelsen om at den ikke er heste relevant.

Jeg skriver så til dem hvorfor en vaskemaskine til at vaske dækner ikke har noget med heste at gøre.

Svaret er at biler, vaskemaskiner og staldkatte ikke direkte er lavet til hesteverdenen !

 

Øhhh, hvordan tror i lige hesteverdenen ville fungerer uden biler til at trække trailere? Staldkatte til at ordne stalden eller vaskemaskiner til at vaske udstyr?

 

Det er og bliver, da den mest tåbelige side ever!

 

Jeg tror da alle dem som møde op til hingstekåring i Herning med alle deres maskiner vil kigge lidt, hvis de næste år fik at vide " Desværre, så vil vi hverken se bliver, Staldkatte eller trailere her, for de er ikke produceret til hesteindustrigen!"


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

7
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror alle
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 11:28

Jeg tror de fleste sider har deres særheder. Med hensyn til Hestegalleri - er det så ikke også en halvdød side - ligesom Hn

Du får nok mere ud af at reklamere på en lokal hesterelateret facebook-side.

 

Jeg ville engang prøva at sælge et par kaninunger her på HN og der er da også en afdeling for det her. Men HN mente (en admin vurderede?) det var noget kommercielt/professionelt og ville have penge for det - efter annoncen var oprettet. Havde det været et kuld hundehvalpe - så kunne jeg da forstå det. Men kaniner?


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gg og dba
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 12:55

Jeg har simpelthen slettet min konto på hestegalleriet. Det er sku for useriøst.

Jeg har smide den på dba og guloggratis (FB er den allerede på) og der er seriøs respons.

Jeg kan forstå, hvis de skriver at de ting vil de ikke have man annoncere med. Men at skrive, at det ikke er hesterealteret er latterligt.

 

Det er netop tåbelige regler og argumenter,som gør at sådanne sider dør og FB vokser ( selvom der også er nogen sjove regler der til tider)


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 18:10

Det er komplet tåbeligt. Se nu - du tager din handel et andet sted hen! Frem for at bruge deres side.

De skyder godt nok sig selv i foden.

 

Så længe varen beskrives som noget, der kan bruges til heste, hvorfor vil de så blokere det? HG er allerede halvdød, de gør det da ikke nemmere for dem selv..


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 Enig...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2016 20:50

Jeg er helt enig.

Men den var så kun på dba i under 24 timer og er allerede hentet. Skulle bare have sat den på der til at starte med.

HG gider jeg ikke bruge penge eller tid på mere...


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider