Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Cocktail bar - København.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2016 23:33

Så spørger jeg igen efter en bar.

 

Min veninde og jeg skal i byen D 16, men vi ved ikke hvor vi skal tage hen.

 

nogle ideer?

 

Germe hyggeligt sted hvor vi kan have det sjovt med god blandet musik. Gerne 23 plus, eller 25 plus. Ikke for dyre drinks, til at betale. Lille dansegulv er også fint.

 

Vi vil selvfølgelig gerne møde andre mennesker så skal ikke være total isoleret heller :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-10-2016 18:56

Og igen vil jeg foreslå Bæst ;)

 

De har det i søger - hyggeligt lille sted, flere små kroge hvor man kan sidde lidt for sig selv med sine venner hvis man ønsker, et lille uhøjtideligt dansegulv, og så er deres drinks helt fantastiske. Personalet er altid super søde.

Et hyggeligt og afslappet sted, hvor der også er plads til man kan sidde og snakke sammen. Eneste minus er, at det ikke er det billigste sted. Heller ikke mega dyrt, men de tager lidt mere for deres (ekseptionelt gode) drinks.

Godt blandet musik, kendte pop- og rocknumre. Intet "mærkeligt" musik.

Og lad nu være med at lade dig snyde af deres hjemmeside ;) Jeg har aldrig set nogen se sådan ud derinde. Folk kommer i jeans + t-shirt eller en afslappet kjole. Der er skide hyggeligt.

 

Helt klart mit favorit sted, hvis det ikke skal være fuld knald på, men mere hygge og gode drinks.

OBS: der er flere steder og restauranter der har det navn, sørg for det er Bæst Cocktailbar på Klosterstræde 23.

 

Et andet hyggeligt sted, med lidt mere "Bodega"-stemning (dog ingen gamle mennesker! Det er for unge ;) ) er Den Glade Gris. Afslappet og til at betale!

 

 

Jeg kan ikke fordrage "poppede" steder, hvor folk spiller smarte og bare er ude på ballade. Vil derfor anbefale at du holder dig langt fra Francis Pony.

De lokker med at have de billigste drinks i byen, klart nok. Men det er bare et rigtig skidt sted, mange "ubehagelige" typer, og så ryges der overalt derinde, så man kvæles.

 

Vil i lidt mere dans er Night Fever hyggeligt, de spiller det almindelige radio-pop og dansehits, også fra 80'er og 90'erne. Stort dansegulv.

 

Jeg har fået anbefalet Søhesten, men har aldrig selv været der. Efter sigende et hyggeligt sted, for studerende og folk i den alder. Skulle ikke være voldsomt dyrt.

 

God tur :)


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ghhhhhuii
Forfatter: 
Dato:  04-10-2016 21:38

1000 tak jeg kigger nærmere på Bæst.

 

Francis pony har jeg også hårdt er dårligt så ikke herfra.

 

Night Fever er det ikke mest dansegulv og diskotek agtigt?

 

Måske vi skulle hive dig med haha


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider