Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ryd op i mit liv...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 19:18

 

For at gøre en lang historie kort så er jeg ved at rydde op bl.a. i gemmerne og der er alt, alt for meget som bare ligger og ikke bliver brugt.

 

Nu kommer jeg det hele i flyttekasser. Har fyldt 4 og regner med at komme op på ca. 8 + det løse. (Pyhhh det er meget man bare opbevarer og flytter rundt på... )

 

Vi snakker om at fylde det hele i traileren og køre til loppemarked en dag, men hvordan gør man egentlig det?

 

Ud over byttepenge og indpakning / poser så er vi på bar bund og har ingen erfaring med loppemarked, hverken som køber eller sælger.

 

Måske er det slet ikke noget for os, men vi kan heller ikke lige se hvad alternativet så skulle være ud over at smide tingene ud..

Det er alt lige fra køkkenting, pynt & nips & smykker, til legetøj og småmøbler samt værktøj (og måske en smule nyt tøj der er mærker i).

 

Men hvordan griber vi det an? Hvor finder man overhovedet et loppemarked? Hvordan prissætter man tingene? Er ikke sikker på jeg er særlig god til at prutte på dén måde. og hvor tidligt skal man hjemmefra? overnatter man på pladsen eller er det op kl. skod?

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Loppeforum
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 20:12
Prøv at Google ordet loppeforum.
Det er en kæde, hvis forretning består i at folk lejer en stand og fylder på med deres private ting.
Forretningen sørger for en expedient osv.
Har dine ting et minimum af værdi var det måske en mulighed?

Ellers, Google dig frem til hvor der er loppemarked.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg foreslår
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 23:07

Jeg ville nok gå efter et bagagerumsmarked eller to. En googling på dit område (tror jeg):

www.olsens-bagagerum.dk/58885150

 

markedskalenderen.dk/marked/show/ bagagerums-markede-mariagervej

 

http://www.bagagerumssalg.dk/


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og husk...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2016 07:53

... at de ting du ikke får solgt, kan gives væk. Der er masser af "bortgives" sider på facebook, så der er nok også en for dit lokalområde.

Så bliver tingene afhentet hjemme hos dig, og andre kan få glæde af dem.

Jeg har givet rigtigt meget væk på den måde (bøger, køkkenting, nips, en cykel som jeg ikke selv kunne reparere) - mest ting der ikke ville have nogen (eller kun meget lille) handelsværdi, men det er rart at de kan komme til nytte og glæde hos andre, frem for bare at blive ENDNU en ting der bliver smidt ud.


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 røde kors
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 09:21

hvorfor ikke indleverer de gode ting, til røde kors?

 

eller find på nettet hjælpeorganisationer, der kan sende (tøjet) til folk i krigsramte lande.

 

 

Jeg har også lige rydet op i gemmerne, og der var en masse der kom til den lokale røde kors :)


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 At rydde op
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 14:33

Det er en rigtig god ide at man får ryddet op i alt sit gamle skrammel

 

Jeg er i gang med en større oprydning, indtil videre har jeg ryddet op i mit garn og stof, mit arbejdsværelse, spisekammeret (2 sække med glas/konserves/korn og melblandinger der var for gamle), lidt 'småoprydninger' og nu er det PCen jeg er ved at kaste mig over. Nå ja - en del gamle papirer er også røget ud eller brændt (de personlige).

 

Og jeg er ikke færdig endnu, mangler pulterkammeret og alt der står i garagen .....

 

Nå, en del ting bliver sorteret i papir, småt brandbart o.lign. ud til genbrugspladsen. Så er der en del der ryger på nogle lokale FBsider - købes/gives bort. Noget bliver kørt ind til enten Røde Kors eller Frelsens. Sp har jeg en masse jeg skal tage billeder ag og forsøge at sælge på Gul og Gratis. Og hvis jeg ikke har solgt tingene i løbet af 2-3 måneder ryger de også tilRøde Kors/Frelsen eller genbrugspladsen.

 

Jeg har gjort op med mig selv, at jeg ikke vil bruge tid på at stå med en bod på et loppemarkedet ;)

 

Og så er det så lækkert :) når der er ryddet op og fint.


Mvh. Sanne

 

Jaaaa nu rider vi udenfor igen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kirkens Korshær
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 21:59

har en flot stor butik her i lokalområdet.

 

Kører ofte ned og afleverer ting og tøj, og så går jeg lige en runde og ser, om der er noget, som jeg vil købe.

 

En sjælden gang, er der noget, som jeg kan bruge, da vi faktisk ikke mangler noget.

 

Møbler kommer de gerne og afhenter.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider