Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lugt ud af lædersofa! HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2016 23:45

ØV ØV ØV med ØV på! Sidste weekend hentede vi en brugt lædersofa. I dag kan jeg så lugte kattetis!

 

Det er gået ud over en pude som stod i hjørnet af sofaen - og selve armlænet. Det lader til at det er trukket igennem læderet og ind i fyldet! Jeg er grædefærdig!!!

 

Fyldet kan tages ud - men kan jeg vaske det uden det tager skade eller mister formen? Sofaen er en Stressless hvis det hjælper nogen. Er der håb endnu eller?

 

HJÆLP! Jeg er SÅ træt af den møgkat (og nej hun fejler intet - hun er gennemtjekket hos dyrlægen!)


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 13:05

Jeg kan ikke give dig nogen garantier, men Rodalon er forholdsvist mildt ved de fleste ting og det er noget af det eneste der virkelig kan fjerne lugten.
Brug den til udendørs og læg fyldet i blød en halv times tid. Pres så meget vand ud du kan og læg den til tørre i solen så der er luft hele vejen rundt om den.
Rodalon kan blege en lille smule så jeg ville ikke bruge det synlige steder på læderet. Du kan evt. kikke efter en lædersæbe der er beregnet til møbler til dette.


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider