Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ridning som voksen?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2016 20:52

Hejsa

 

Jeg ville høre jeres mening om at begynde på at ride som voksen, jeg er 19 år gammel mand.

Jeg har interesse for heste, men har aldrig prøvet at ride eller passe en hest, gad dog vildt gerne lære mere om det! Jeg tænker på at starte med en prøvetime eller noget i den stil.

Svendborg Rideklub har et voksen hold, men hvad er jeres erfaringer med folk der begyndet "sent" at ride?

 

Er der nogle af jer der selv har begyndt på ridning sent i jeres liv?

3
0
Svar på denne tråd
 
 det er ALDRIG....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2016 21:02

Det er aldrig for sent...

Jeg selv startede som 23 årig...

Så kom du bare på hesten og se om det er noget for dig


Hilsen Ann

 

Som ønsker sig en islænder som skal opstaldes i nærheden af sig.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mand
Forfatter: 
Dato:  12-07-2016 21:39

Min mand begyndte først at ride som 27-årig, han har startet LA dressur/spring og har tilredet rigtigt mange ungheste for folk gennem de sidste mange år. Han kunne helt sikkert have drevet det til mere hvis han havde haft hesten til det, som det er nu så er hans ungheste altid blevet solgt når de var klar til en ny rytter.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Alex
Forfatter: 
Dato:  15-07-2016 13:29

Kom nu bare afsted til den rideskole. Jeg har mødt ihvertfald en håndfuld voksne mænd, der først er startet til ridning EFTER deres døtre. Så til sammenligning er du stadig teenager. Og velkommen til en sport, der har mange facetter og muligheder. Når du har lært det grundlæggende kan du jo se om det, der fanger dig er dressur, springning, Western, fuld fart i terrænet (se f.eks. Hubertusjagten. Der er også mindre jagter rundt omkring hele sommerhalvåret.) Eller "bare" hygge i lidt lavere tempo.

Hvis du tilmed kan virke galant med en greb og en trillebør, så har du pludselig tonsvis af venner/veninder. (Ej, undskyld min kønschauvinisme. I hesteverdenen findes masser af kvinder, der kører traktor, og masser af mænd, der ikke gør. Og sådan skal det også være. Men alle kan lide at få en hjælpende hånd, og der er meget praktisk arbejde forbundet med at have hest.)

 


 

 

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider