Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 sommerferie: rejsende alene?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 20:52

Hej

Jeg er 22 år gammel tøs, ganske velbevandret ud i den opdagelsesrejsende verden. Jeg har rejst en hel del hele mit liv og set mere end bare Europa.
Nu står jeg så uligvis overfor en sommerferie uden en tip-top stoppet kalender og drømmene går imod nye græsgange... men nej... Ingen kan tage med ud i den store hvide verden og pengene gror ikke på træerne...

 

Kort sagt.. Kære HN: "Hvor skal jeg tage hen?"

 

Ønsker til destination:

  • Ikke charterferie!
  • Gerne noget anderledes og eksotisk..
  • Skal være forholdsvist sikkert som alene blond 22 årig der ligner en på 16....
  • Til at betale
  • Aktivt!

Jeg er åben for det meste!

 

Jeg har besøgt følgende steder og vil gerne prøve noget nyt

  • Lissabon
  • London
  • Paris
  • ROm
  • Athen
  • Kreta, Rhodos, Korfu
  • Malaga
  • Nice
  • Barcelona
  • Tyrkiet
  • Tanzania
  • Australien
  • Singapore
  • Borneo
  • Malta

Jeg har tanker i retning af Svalbard, men hvordan gøres det rimeligt billigt?? Eller måske ø-hop i Grækenland? Er det overhovedet sikkert med den nuværende flygtninge situation?

 

Jeg tænker bare at rejse en uges tid, men er også åben for at hjælpe til i landbrug. Kender i måske en mega sej ranch eller trekking stald i de italienske bjerge som mangler en vand-bærer i en uges tid? Jeg er en særdeles habil rytter og en arbejdshest :)

 

Åh kom glad med diverse forslag!! Jeg trænger til at få mættet min indre rejsesult!!!!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 22:58

Du mangler da at komme til Østeuropas Paris!

Budapest er en helt fantastisk by! Du skal nok få masser af aktivitet ved at trave byen rundt, og der er MEGET kulturelt at se på!

Og så er det selvfølgelig vildt billigt :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Island, hesteryg+telt.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2016 23:08


0
0
Svar på denne tråd
 
 Grækenland
Forfatter: 
Dato:  23-06-2016 07:40

Hvad med ø-hop i Grækenland? Der kan du tilpasse det, så det passer til dine behov og rejsemåde. Det er nemt og sikkert og du kommer til at møde en masse spændende mennesker. Min kollega tog en uges ø-hop sidste år alene og havde verdens bedste tur :-)


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2016 20:27

Hahaha i er simpelthen for gode!

 

Sophie: Jeg har netop en planlagt tur til Budapest i August.. 8-11 august opholder jeg mig der :) Nogle gode insider tips??

Island var så absolut på listen OG jeg tror faktisk at jeg går med den i August. Overvejer lidt couchsurfing?? Har i nogle gode tips??

 

Ø-hop var så absolut også med i puljen, men jeg har lidt svært ved at overskue planlægningen og om det kan betale sig for bare en uge?? Har din kollega nogle gode tips STephanie?

0
0
Svar på denne tråd
 
 øhop i Grækenland
Forfatter: 
Dato:  23-06-2016 21:43

Min kollega nåede vist 3 øer, men startede så på Samos, hvor vi begge boede og arbejdede, men jeg ville nok gå efter ti dage og så tage to overnatninger hvert sted. Så kan du nå at se lidt hvert sted og få en fornemmelse af om det er en ø, du skal tilbage til. JEg ville bare springe de store turistøer som Rhodos og Kreta over og finde nogle mindre.


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kirgisistan
Forfatter: 
Dato:  01-07-2016 15:01

Jeg stod i samme situation sidste år - jeg endte med at booke et ridt til Kirgisistan gennem Rid&Rejs. Det var simpelthen den mest fantastiske oplevelse! Og prisen var yderst rimelig, tror det endte på 17.000kr inklusive fly (og mad mm var inkluderet) for 19 dages rejse hvoraf de 13 var på hesteryg.

Vi var ti personer af sted fra hhv. Frankrig, England og Danmark, ingen kendte hinanden på forhånd men det kom man til :-)

Så det ville være mit bud (eller en af de mange andre destinationer man kan komme på rideferie henne)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Montenegro
Forfatter: 
Dato:  04-07-2016 18:39

Monte ergo.

varmt, eksotisk og fyldt med kultur og oplevelser

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider