Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 FB venneanmodning
Forfatter: 
Dato:  15-06-2016 20:07

Når jeg prøver FB hjælp kommer jeg kun til en nedlagt sise .... og så er HN det næste skridt :)

 

Jeg forsøger at sende en venneanmodning til en tidligere kollega. Vi kan se hinandens profiler på FB men ingen af os har en 'venneanmodning' knap.... H

Hjælp giver mig kun at 'det er nok noget med din opsætning'.... men hvad og hvordan??????

 

Så er der nogle kloge e´herinde der kan hjælpe. Helt konkret med hvor jeg skal hen og sætt/fjerne et flueben osv.

 


Mvh. Sanne

 

Jaaaa nu rider vi udenfor igen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan her
Forfatter: 
Dato:  15-06-2016 20:31

Jeg ved ikke, hvordan man gør på tablet/smartphone/Iphone, men her er, hvordan man gør, når man er på FB via en computer:

Klik på den blå pil, der peger nedad. Den er yderst til højre i den øverste blå bjælke på FB. Vælg Indstillinger. Vælg "Beskyttelse af personlige oplysninger".

I feltet "Hvem kan kontakte mig", kan du nu ændre indstillingen for, hvem der kan sende dig venneanmodninger.

Måske skal din kollega også ændre sin indstilling til punktet på sin profil, før I kan blive venner på FB.


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-06-2016 06:18

Tak, jeg prøver :)


Mvh. Sanne

 

Jaaaa nu rider vi udenfor igen :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider