Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fingerknækkeri
Forfatter: 
Dato:  21-04-2016 16:37

Nu har jeg siddet i workshop med en fingerknækker, en aktiv en af slagsen, i knap og nap 9 timer. Og jeg er ved at gå til af stress.

 

Til jer som gør jer i den slags - må man gerne bede jer om at lade være? For mig er det cirka, som hvis min sidemand havde en lille tavle med og fandt det afslappende at køre neglende op og ned af den i tide og utide.

 

Det er sgu svært at koncentrere sig om sit arbejde :S

 



1
0
Svar på denne tråd
 
 Fingerknækkeri
Forfatter: 
Dato:  21-04-2016 19:17

Jeg synes at det er i orden at bede vedkommende om at lade være. Ellers kan du jo tage en kuglepen med som du kan sidde og klikke på hele tiden, for at illustrere hvor fortyrrende det er. ;-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 UHHHH...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2016 19:32

...får helt kriller bare ved at læse om det

 

Jeg er også TOTALT hysset med at folk skal lade være med at knække fingre/dimse/vippe med ben osv - jeg kan SLET ikke have det!

 

Det kan mine kolleger også bevidne da jeg på ingen måde holder kæ.. med det Det er heldigvis lykkedes at opdrage de fleste (har en enkelt "snøfter" tilbage som jeg heldigvis ikke arbejder tæt sammen med (men pauser med vedkommende er et helvede for mig!)

 

Dem jeg har draget op på har ikke haft noget problem med det - de tænker simpelthen ikke selv over det...

 

Trine (Faxa)


1
0
Svar på denne tråd
 
 fingerknækkeri
Forfatter: 
Dato:  23-04-2016 21:59

Som fingerknækker vil jeg sige at du sagtens kan tillade dig det. Men jeg ville nok svare at jeg skal prøve, men ved ikke om jeg kan :p

 

Jeg synes faktisk selv det er mega irriterende. Både at høre på, men også følelsen af at mine fingre har behov for at knække. Jeg knækker aldrig ved hjælp af den anden hånd, for hånden kan sagtens knække selv

 

Så jeg ville gerne lade være, men jeg kan ikke. Det føles simpelthen som om at mine fingre ikke kan lukke om noget og holde fast, hvis de trænger til at knække. Men hvis folk påpeger det, så ville jeg virkelig prøve at skære det ned til et minimum.


 

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 føj føj
Forfatter: 
Dato:  23-04-2016 22:08

Mega mega mega

 

Jeg kan SLET ikke tage sådan noget og ville have sagt det - RET SÅ hurtigt.

 

Så kan de for min skyld stå og kratte negle i tavler, skære tænder og andet træls - men jeg oplever det som fysik ubehag, når nogen knækker fingre - så enten stopper personen eller også er vi ikke i stue sammen.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider