Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Harry Potter
Forfatter: 
Dato:  19-02-2016 19:15

Jeg faldt lige over denne (Ville ønske jeg selv havde skrevet den): Do you think Sirius ever ate Remus or James or Peter's homework as a joke??


VH Pernille

 

Pernilles tanker

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

5
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg indrømmer
Forfatter: 
Dato:  20-02-2016 11:33

... at jeg ikke lige forstår den her :( ????


Mvh. Sanne

 

Pt. er det mest arbejde fra jorden .... INDE ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  20-02-2016 11:59

James er Harry Potters fader:
Sirius, Remus og Peter er hans bedste venner på Hockwarts.
Desværre er Remus som barn blevet bidt af en varulv, så hver fuldmåne bliver han selv til en varulv. Dumbledor synes det er synd for ham, så han forlov til at studere på Hockwarts alligevel, og der tages forskellige forholdsregler. Det er en hemmelighed, og der bygges et sikkert hus til ham, og omkring fuldmåne følges han ud til det hus, hvor han så er de 2-3 dage, inden han er et menneske igen.
Hans bedste venner regner efterhånden hemmeligheden ud, og beslutter at gøre brug af en forbudt magisk formel, så de selv kan forvandle sig til dyr, så Remus ikke skal være alene i de dage.
Det skal være store dyr, for at kunne holde Remus i ave, så de også kan tage på små udflugter.
Sirius bliver til en stor sort hund, James til en kronhjort, mens Peter bliver til en rotte, da de også har behov for et lille dyr.


Minder lidt om Gary Larsons Far Out:
Et skolelokale hvor alle eleverne er hunde, der sidder ved hvert deres bord og logrer. Og hunde-lærerinden, der spørger ud over klassen: "Er der nogen der IKKE har spist deres hjemmearbejde?"


VH Pernille

 

Pernilles tanker

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider