Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Farveshampoo
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 19:16

Hej med jer. Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man kan få shampoo der farver/toner håret når man vasker det?

 

Jeg er ikke ude efter en farvning, for jeg gider ikke en udgroning og jeg vil gerne have et rigtigt naturligt resultat med det samme.

 

på forhånd tak


Damgaard

med den firbenede skygge

 

 

Ejer af: Borderne Shadow,og Zoey,

Frieseren Zafira, miniature ponzen Mulle

og huskattene Diego og Sally

0
0
Svar på denne tråd
 
 Toningsshampoo
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 19:50

der findes skyllefarve, der holder 6-8 hårvaske og toningsshampoo/farve som er semipermanent, men ikke giver samme udvoksning, da den kun er semipermanent og defor skylles ud efterhånden.

 

vær opmærksom på at jo mindre permanent farven er, jo mindre kan det dække gråt hår og jo mindre kan det ændre din naturlige hårfarve, så en lyshåret der bruger er mørk skyllefarve vil sandsynligvis ende med et meget forvasket og ikke lækkert resultat.

 

du kan købe farverne på nettet, i matas og supermarkeder :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 20:24

Jeg har tidligere brugt farvninger der holder 8 -10 vaske og de Bliver MEGET mørke i starten og holder meget længere end der står. Den type er jeg ikke så glad for.

 

Har du evt et link til toningsshapooen?

 

Jeg har lidt fesent lystbrunt hår, hvor jeg gerne vil give det bare en smule farve uden rigtigt at farve det.


Damgaard

med den firbenede skygge

 

 

Ejer af: Borderne Shadow,og Zoey,

Frieseren Zafira, miniature ponzen Mulle

og huskattene Diego og Sally

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskellige
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 07:01

der findes forskellige toningsshampooer, Castings havde nogle engang, men jeg har set nogle fra polycolor også. Jeg har selv leverpostej hår, og bruger jeg feks castings, og maks en tone mørkere, så er udvoksningen ikke til at se.

 

lige pt farver jeg dog permanent da jeg har købt et restlager af frisørfarver, de vokser ud på en helt anden måde end de farver man kan købe i supermarkeder. Mit hår farves dog brun/sort, så meget mørkere end naturen ville have det, men pga den vokser ud mere jævnt, så er det faktisk ikke slemt.

 

Så måske en frisør har toningsshampoo også? Det ville også være rart at vide for dig om dit hår er af den type der suger farven til sig, for så vil det sidde i længe uanset type, og så kan frisøren give tips :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider