Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Politiken søger person om juletraditione
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 10:08

Hej alle.

 

Jeg er journalist på Dagbladet Politiken, og jeg leder efter en person, som har lyst til at fortælle mig om, hvordan de giver julegaver.

 

Vi har nemlig fået udarbejdet en statistik, som viser at flere holder alternativ jul. Det kan enten være med en beløbsgrænse på gaverne, at voksne ikke får julegaver, eller at man trækker en person, som man skal give en julegave til.

 

Det ville også være en meget stor hjælp, hvis i kender nogle, i kan sætte mig i kontakt med.

 

I kan fange mig på 33 47 15 64 eller maria.skjodt@pol.dk

 

Vh Maria Skjødt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor meget
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 14:05

Hvad og hvordan og hvor meget skal du vide?

 

:)

 

Vi giver gaver "til alle" i familien som vi er sammen med og får gaver "af alle".

 

Vi ses ikke med kusiner m.v. men forældre, svigerforældre, bedstemødre, søskende, mand, børn, veninde :)

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345689
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 15:44

Hos os forsøger vi at arrangere det sådan at kun børnene er på gaver - også til deres bedster og evt. far og mor hvis de selv kan kreere et eller andet. Svigermor var dog grædefærdig over ikke at skulle være på gave med sin søn (som altså fylder 40 næste år), så hun har fået tilladelse til at købe en og så er der et par andre i familie hvis kærlighedssprog er gaver - de synes ihvertfald en jul uden gaver er frygtelig. Jeg synes så det modsatte. Vil gerne have gaver, men kun hvor det giver mening. Der er da ingen grund til at give gavekort på kryds og tværs. Har foreslået en mobilpay ordning til omtalte personer, men det blev nedstemt


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider