Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ideer til hår
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 19:18

Er jo igang med et vægttab.. Og har lovet mig selv at når det er nået så skal der ske noget med manken men er i tvivl om hvad.. Så håber i har nogle gode forslag..

Er ikke til kort hår, voldsomme etager eller tungt pandehår.. Og det skal være let i hverdagen med børn og hest og ikke kræve alt muligt styling, men gerne kunne styles tildelt

pt ser det sådan her ud

Billede

 

Billede

 


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 20:40

Jeg ville klippe af til lige under skulderbladet (det nederste ser ret slidt ud) og så klippe langt pandehår som kan indramme dit ansigt. En sideskilning vil give lidt mere volumen på toppen og så ville jeg afslutte med en let/naturlig balayage.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hundiversitetet
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:03

Ja det er slidt.. Det er ikke klippet i 4,5 år mit hår er desværre ikke venner med side skilning, det kæmper for at komme tilbage i midterskilning

hvad er en balayage ?


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:08

Det er en farveteknik hvor striberne males på i frihånd. Jeg har selv fået det lavet for nyligt og det er SÅ fint. Meget naturligt - ligner man har været ude i solen. Er træt af den sædvanlige pakkemetoder for uanset hvor tynde striberne laves er det bare stadig tydeligt at man har været hos frisøren.

 

Kan du ikke sætte en nål i til sideskildningen?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:10

Prøv at google det, der er masser af eksempler på nettet. Du kunne også overveje en ombre farvning, men jeg er ikke så overbevist endnu - synes nu stadig bare det ligner en voldsom udgroning


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder spændende
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:31

Det vil jeg kigge på.. Det der ombre er slet ikke mig


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt hår
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 21:57

Jeg vil, som en anden også siger, foreslå pandehår.

Prøv at se her, der er mange slags pandehår. Måske kan du blive inspireret:

www.q.dk/mode-og-skoenhed/skoen/ gallery-pandehaar-frisurer-med- pandehaar#slide-26

 

Og ja, en del af længden, helt op til der hvor det er sundt og ikke slidt.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pandehår..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 22:14

Jeg synes bare sådan noget pandehår som er på praktisk taget alle billederne er.. Ja pænt sagt ikke pænt synes det er tungt og kantet og slet ikke mig, og tvivler på det vil være pænt..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 09:09

Jeg tænkte på pandehår i denne retning, men lige lidt længere af praktiske årsager.

Billede

 


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 16:04

Hva snakker i om, ombre er såååå smukt!

HVIS det laves ordentligt.

 

Man skal ikke gøre det her, vel:

 

Billede

 

Det ser frygteligt ud og ligner udgroninger.

 

Men DET HER er totalt smukt. Hair goals <3

 

Billede

 

Altså når det laves ordentligt, og ikke som en "blok" af lys farve.

 

Jeg fik lavet dip dye sidste år, var sindssygt glad for det!

Det er samme princip - man affarver håret i spidserne og gradvist op (IKKE i en "blok"), og så farves det - jeg valgte lilla, fordi det er så flot.

 

Hvis du har mod på det kan det totalt anbefales, det ser fedt ud :)

Jeg har "naturligt" ombre lige nu, fordi den lilla farve er vasket ud, så nu er mit semi-afblegede hår (som ligner blond hår) bare i spidserne, det ser faktisk mega godt ud og får komplimenter for det, sørme så.

 

Men ellers synes jeg også du skal gå med på idéen om pandehår, det ville klæde dig rigtig meget.

Håret kan godt være stridt når man vil ændre sin skilling. Da jeg besluttede at få sideskilling, så lavede jeg den efter bad med håndklæde-vådt hår. Det halvvåde gjorde det meget nemmere for hovedbunden at "vænne" sig til det. Den skal slevfølgelig flyttes om nogle gange, men det er det værd.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan give min varmeste anbefaling
Forfatter: 
Dato:  25-04-2016 10:33

Jeg kan give min varmeste anbefaling af min frisør, Charlotte fra Salonbilen. Hun er virkelig dygtig og rammer plet hver gang. Hun er kørende frisør og kommer derfor hjem til dig, nemmere bliver det ikke. Du kan læse mere på hendes hjemmeside: www.salon-bilen.dk, hun er også på Facebook :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider