Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Blogspot bruger - hjælp
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 17:05

Er der andre end mig der bruger blogspot ?

Jeg kan ved grød ikke forstå at man ikke kan google min blog. Jeg har vinget af ved alle de rigtige indstillinger og tilmeldt den google+, men alligevel kommer den slet ikke op når man googler.

Nogle råd ?

Takker på forhånd :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 18:08

Jeg er selv helt grøn i bloggingverdenen og det er en stejl læringskurve skulle jeg hilse og sige :-)

 

Er siden ny? Goggle virker tildels ved at tælle antal links udefra til din side og rangere søgeresultater derefter. Hvis siden er helt ny, er det ikke sikkert at Google har været forbi endnu og nye sider vil typisk ikke have links udefra som peger på din side.

 

Hvad hedder din blog?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 18:11

Bloggen er vel 5 år gammel, så google burde have fattet det nu ;)

Den hedder www.overspringshandlin...logspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 19:12

Ha ha ja så ka du sikkert lære mig en ting eller to. Har du tjekket Google webmasters?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 19:36

Så tror jeg lige at vi starter med at du lærer mig noget

Google webmasters ?? Hvad/hvem er det og hvad skal jeg gøre ?

Du bruger ikke Blogspot ?
Det er sådan set den eneste webside jeg ved noget om, men skal gerne hjælpe så godt jeg kan hvis du har problemer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 19:50

Her ser det fint ud. Jeg søgte på Overspringshandlinger, og din side kom op som nr 2 forslag.


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 19:53

Fra Wiki: Google Webmaster Tools er en gratis service, som Google stiller til rådighed for webmasters og hjemmesideejere. Værktøjets hovedformål er, at vise hvordan en pågældende hjemmeside bliver indekseret, og hvilke tiltag man kan foretage for at optimere indekseringen.

 

Har ikke rigtig brugt det så meget endnu, så er ingen ekspert.

 

Jeg blev anbefalet at bruge wordpress og det er min første blog, så har ikke prøvet andre.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 20:02

Tak Pernille :)
Mærkeligt at jeg så ikke kan få den frem når jeg søger på Google - men skidt, bare den er der :)

 

Var inde og rode lidt på det der webmasters og den får jeg sikkert brug for fremover ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 20:14

Jeg bruger også blogspot, men min side kommer frem?

Og din side kommer også frem, når jeg søger :)

 

Jeg kendte ikke wordpress da jeg startede, men efter jeg er begyndt at bruge det til en hjemmeside jeg administrerer for en af vores foreninger på studiet, er jeg blevet ret vild med det.

Overvejer lidt at flytte det over til Wordpress, men har bare heller ikke lyst til at ændre adresse :/

Ved at flere læser med nemlig (jeg har fået så mange søde beskeder fra folk, som har fundet hjælp via bloggen til fag/eksaminer, det gør mig så glad!)

 

Mit største problem med min blog er, at jeg har valgt et for langt navn :P

The Candlelight Years er et af mine favorit albums fra Opeth, og jeg regnede da ikke med at nogen ville læse min blog! Så den skulle bare have et fint navn, der beskrev mine studieår på en artistisk (??) måde.

 

:P Der har du trods alt valgt et bedre navn. Også et navn der gør andre interesserede. Jeg fik da lyst til at læse hvad du skrev.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 20:26

Spændende blog du har - og så er vi i samme fag :D
Jeg er klinikassistent på en dyreklinik og elsker mit arbejde, så jeg vil da helt sikkert læse mere inde hos dig :)

Mange er glade for wordpress, jeg har ikke selv prøvet den, men det kunne da bestemt være en mulighed hvis jeg bliver træt af Blogspot. Problemet er vel også at man ikke lige kan flytte alle sine tidligere indlæg med sig og det vil jeg være ked af ...

Jeg fiskede lidt rundt hos Google webmasters og oploadede et eller andet, det kan være at det er det der gør at man nu kan finde min blog. Jeg har været lidt irriteret over at den ikke kom frem selvom jeg havde vinget en million steder af så den skulle være så offentlig som mulig :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider