Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 varmblodsmennesket møder kolblodsponyen!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2015 21:21

oh year.

 

enkaneret, passioneret nervragsrytter, langbenet, fejlbygget gloabe med 5 gear mellem ørene og en acceleration der gør ferrarien bange befinder jeg mig jævnligt på, at lærer dem at gå på en fin volte med en snor i næsen, også kaldet longering er en aboslut smal sag, det femte gear og frem signalet virker aboslut på sådan en varmblodsdims, så at træne 80 cm shetter pony er da en smal sag ik?

 

WROOOOOONG!!!!!

Vi ligger blidt ud, går rundt langs hovslaget, kapsun er fastspændt, longen sat fast, pisen i hånden, jeg machere frisk frem - alene - nå tilbage igen, tapper blidt med pisken, vælter herefter om kuld med at stks stor hyggende, gnubbene og kløende pony, pisk og en god potion mudder lige i synet.

 

vi forsøger igen, på sikker afstand dapper jeg med pisken, klar til ad springe væk, sker ikke en fis, forsøger lidt hårdere, massere af klik lyde, - juhu, sejr, pony går efter 10 min! - 10 skridt frem, pony vender rundt, og æder græs.

 

vi prøver igen, modsatte ende, vi når en halv runde - årh hvad, guruen kører derud af - pony smider sig og ruller en omgang, rejser sig veltifreds og sætter nu i bak gear, menneske flyer om bag skuldren som de kloge siger, og prøver pænt at sige nogle fine klik lyde og tappe lidt med den specielle pisk til formålet, hop, hop HOP! og bak, væk var ponse igen.

 

vi gik en tur i stedet.

 

i morgen prøver vi traileren :D


Nu Med Egen Hest

11
0
Svar på denne tråd
 
 fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Forfatter: 
Dato:  24-09-2015 23:27

sikke en skøn film der lige kørte for mit indre blik der :)

 

Det er ikke størrelsen der tæller - men det ved du vidst allerede fniiiiis :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 wwwwwwwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 08:49

skøn læsning/indre film..

 

Jeg har også mange gange tænkt på, hvis alle ponyer under en god meter for en dag var 170 cm i stang så vil et hvert hestested være et farligt stad at opholde sig.

Der er en meing med de små, ikke er større det er sikkerhedsmessigt åresager ......

 


:O)

5
0
Svar på denne tråd
 
 Træskodans
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 09:52

Oh sportbolle, det må du ikke engang sige for sjovt

for pokker jeg skal ikke op på 170 cm shetter :D


Nu Med Egen Hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 En shetlandspony
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 10:26

En shetlandspony er en meget klog pony og de gør helst ikke noget, som de ikke kan se fornuften i.

 

Såeh... det der longering er der nok ikke noget fornuft i

 

Til gengæld kommer de gevaldigt ind under huden på dig, når du først har været i kontakt med dem - og så taber man fuldstændig sit hjerte til dem

 

Med venlig (shetlandspony)hilsen

 

Kirsten


HUSK!

Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony

3
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 13:54

det er fordelen ved koldblod og ponyer,- man lærer at det ikke betaler sig at insistere, kommandere og kontrollere...

 

der skal diskuteres, debatteres, laves aftaler og indgås kompromisér

 

he he


*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider