Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogle med kendskab til Prestige sadle?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 11:43

Hej :)

Er der nogle herinde med kenskab til en Prestige Roma Jump springsadle og dens comfort ?

 

Jeg har nemlig en prestige sadle, - kan selvfølgelig ikke huske modellen !!! Men sagen er den at jeg har ikke haft den andet end bare 6 mdr. og døjer med at jeg simpelthen mister balancen når min hest springer. Jeg havde en stúbben siegfred før, men grundet min hoppes udvikling, kunne hun ikke passe den mere, hvorfor jeg skiftede til Prestige.

Er super glad for den og sidder fantastisk - bare ikke når min hest springer til :)

 

Har aldrig haft det problem før, så tænker om det er sadlen som får mig ud af balance - ellers er det alderen :)

 


Midtgaardens Fantana & Duelunds Symfoni

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadlen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 11:46

Efter jeg havde trykket godkend, så jeg min fejl - beklager,

Det er en Passier Avoior jeg har :)


Midtgaardens Fantana & Duelunds Symfoni

0
0
Svar på denne tråd
 
 prestige
Forfatter: 
Dato:  13-09-2015 19:57

Det kommer meget an på hvor meget støtte du søger, om du synes der er nok i Roma´en. Jeg vil vurdere den til at have moderat støtte. Har ikke prøvet Arezzo´en men tror der er mere støtte i den. Jeg har ret korte lårben og fungerer på ingen måde i Passier eller Kieffer, da mine knæ ikke kommer ind og ligge til knæstøtterne og tror disse er bedre til mere langbenede ryttere.

Ps: Prestige ER bare lækker kvalitet!


Vedkiær´s Rufus (Welsh Cob)

Hedin´s Il Divo XX (Fuldblod)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider