Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilket blad læser du?
Forfatter: 
Dato:  28-07-2015 22:01

Hej HN,

 

Hvilket hesteblad læser du oftest?

- Ridehesten

- Hestemagasinet

- Hest & Rytter

 

Hvorfor/hvorfor ikke?

 

Har du abonnement på et af dem?


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- 15% rabat på alt König!

Køb SleekEZ her - perfekt til heste, der fælder meget!

Pegasus Horse Jewelry - personlige smykker af hestehår

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen af dem...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2015 23:03

.... Længere.

 

Jeg havde abonnement på Ridehesten, dengang det hed Hippologisk Tidsskrift, og vist også i et par år efter at det skiftede navn til Ridehesten.

Jeg kan ikke længere huske, hvorfor jeg sagde mit abonnement op. Sandsynligvis noget med, at jeg blev træt af at læse det, kombineret med, at der blev meget fokus på DV og avl.

 

Hest & Rytter læste jeg, dengang man automatisk fik det, når man havde rytterlicens. Ikke et blad, jeg synes særligt godt om, artiklerne er ikke særligt velskrevne og ofte fremstår de mere som reklame end egentlige artikler.

 

Hestemagasinet har jeg også haft abonnement på i en del år, men er stoppet for et par år siden. Både fordi jeg havde nået "mæthedspunktet" og fordi jeg egentlig syntes bedre om bladet, da det hed Magasinet Hest.

 


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-07-2015 23:10

Altså skal man svare kun om de tre eller hesteblade generelt? :)

 

Jeg læser The Horse Rider's Journal, når jeg falder over det. De andre læser jeg ikke, da jeg pt. ikke rider eller har hest. Så kan kun sidde og blive misundelig over de smarte tips og alt muligt, som jeg ikke kan afprøve ;)

 

Da jeg havde pony elskede jeg dog at læse Hestemagasinet. Det er mange år siden, så kan ikke sige om magasinet har ændret sig og om jeg derfor vil kunne lide det nu.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 08:55

 

Hest & Rytter bliver trykt i den bygning, hvor jeg arbejder, så jeg må sige, at jeg nok er den første læser næsten hver måned ;-)

 

Jeg har haft abonnement på Hestemagasinet af flere omgange. Som journalist kan jeg godt gennemskue, at der i perioder har været redaktører/journalister, som ikke har gjort noget godt for bladet. Jeg har faktisk haft overvejet at opsige mit abonnement i efteråret, når der skal betales igen, men da der nu er kommet nye ejere, snupper jeg en omgang mere :-)


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

0
0
Svar på denne tråd
 
 læser og læser.....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 09:49

Ridehesten modtager jeg hver mdr som en del af mit medlemskab i SPR. det meste af baldet læses- dog ikek avl for det interesserer mig ikke.

 

Avisen hest+ rytter tager jeg når jeg besøger en butik hvor de ligger fremme- men synes sjældent der er seriøse artikler i. Jeg husker dengang denne avis var mdrs højdepunkt mest pga alle annocnerne bag i med heste til salg, opstaldning osv. Det har internettet overtaget.

 

Hestemagasinet har ikke højt nok fagligt niveau i min verden- som agronom er det kedeligt at læse.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen af dem...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 12:33

... skal jeg læse hesteblade bliver det Horse & Rider eller Your Horse


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 13:35


Er ingen af dem også et svar?

Jeg har ikke rigtigt råd til at holde de blade og jeg synes også, at der er ret mange reklamer i dem, når man tager prisen i betragtning...

Men hvis jeg er et sted og de ligger der, læser jeg dem med glæde.

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 14:50

Ingen af dem.

 

Alt for mange irriterende reklamer. Nu om dage kan man jo læse alle nyheder og artikler på nettet.

 

Synes de blade er spild af mange penge.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mange blade
Forfatter: 
Dato:  30-07-2015 21:25

 

Jeg har været igennem mange blade igennem årene.

Ridehesten er fedt at sidde med; Men i dag kan jeg få nyheder over nettet.

 

Wendy har jeg faktisk abonneret på i mange, mange år. Underholdning og smil i lange baner med et drys af spænding.

Læser nu og da Landsbladet og lign.

 

Hos min læge har de en del ældre hesteblade liggende som der er magne interessante artikler i.

 

I dag abonnere jeg ikke hesteblade, men får mine nyheder på nettet. Fordelen er at jeg kan undgå reklamer. Var jeg ivrig efter at annoncere så ville jeg nok vælge at reklamere i den lokale ridehal, hvis det er baggrunden for spørgsmålet.. Den bedste reklame er nok hvis man hører om nogen som handler et godt sted, får fede ting, til gode priser og en super service. :)

 


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider