Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Cover til smartphone
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 08:48

 

Syntes svagt at jeg kan huske (eller bilder mig ind) at have set at man kan købe et cover til en smartphone med eget billede på.

 

Er det noget i genkender eller hvad vil i anbefale til en tuch telefon? Den er godt nok noget mere skrøbelig end min gode gamle nokia 1800 ...

 

Hvad bruger i selv af etui?

 


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

0
0
Svar på denne tråd
 
 korrekt husket
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 09:33

mange tilbyder covers med eget motiv.

 

Selv bruger jeg et standard cover fra Ozaki i silikone, det er kun 0,5mm tykt. For mig er det gode ved dette cover det har godt "grib" dvs ikke glat som min Iphone 6 ellers er at holde på.

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 17:20

Jep, det kan du sagtens.

 

etsy.com er en side, hvor folk laver ting selv, og du kan købe alverdens ting! Det ville være første sted, jeg kiggede efter sådan noget som du beskriver.

Jeg har selv et cover fra Etsy:

www.etsy.com/transaction/143969829

 

Synes det er fedt til en iPhone, med tattoo-snehvide der holder Apple-æblet ;)

 

Jeg søgte lige på 'personalized phone cover', her er resultaterne:

www.etsy.com/browse/mobile- accessories/phone-cases-wallets/ personalized/?ship_to=DK

 

Der er flere, der skriver "your picture here", så det virker til at du kan bruge dit eget billede :)

 

Vær obs på leveringstid og -omkostninger, da det er en amerikansk hjemmeside.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2015 19:06

Jeg har købt et cover med et billede af min egen hest hos http://designskins.dk/da

De har forskellige typer af covers man kan vælge imellem. Måske ikke den billigeste side der er, men er meget tilfreds med kvaliteten af mit cover. Det består af et silicone cover inderst og så et hårdt cover yderst. Er nemlig en klovn til at tabe min mobil

Billede

Tillader mig lige at flashe det og så følger jeg lige med på sidelinien, kunne være at der kom nogle flere fede bud. Synes nemlig også den med Snehivide var fed...

 


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er den fin. :)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2015 20:43

 

Pernille/ Flot føl. Jeg fandt faktisk frem til samme side OG fik designet et cover, men ak den er ikke dansk og jeg har ikke visa..

 

Derfor er projektet strandet indtil jeg finder en løsning på det.

Har du bestilt dit via en dansk side eller udenlandsk? Kan nemlig ikke finde ud af hvorfor noget står på dansk hvis man ikke kan bestille via dankort.

 


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2015 21:18

 

Jeg har bestilt den via DesignSkins, men jeg har så også visa dankort så havde ingen problemer med at betale. Men det er et udenlandsk firma, deres hjemmeside er bare oversat til flere sprog. Min faktura stod også på tysk eller engelsk, kan ikke lige huske det og coveret blev sendt fra Tyskland af.

Har fundet et par andre steder (danske) hvor man kan betale med dankort, men har ingen erfaringer med dem: http://www.printoncover.dk/ og www.mytrendyphone.dk/shop/ frontpage.html (har handlet hos dem før uden problemer, dog ikke covers jeg selv har designet).

Men det er en jungle uden lige og lure de hjemmesider af indimellem


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider