Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Knud i brystet - operation
Forfatter: 
Dato:  24-06-2015 18:25

For 3-4 dage siden dukkede der en (rimelig stor) sknud op på mit ene bryst og det gjorde herre ondt! Idag har jeg været til egen læge, hvor jeg fik at vide at det opstod i forbindelse med menstruation. Hun sagde at jeg skal tage penicillin i ti dage, og det burde blive bedre og bedre, ellers må hun, og jeg citerer "skære det ud".

 

Jeg har lægeskræk!!!! Jeg kan ikke engang tage en nål! Og det lyder som om hele operationen ville foregår hos egen lægen, ja, på en lille klinik! Må man ikke selv bestemme om man ville lokalbedøves eller i fuld narkose? Jeg er så bange for, hvis penicilin ikke hjælper og skal fjerne det hos hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig nu..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2015 19:24

Penicillinen burde virke ret hurtigt efter et par dage. Det er dog vigtigt, at du tager hele kuren færdig :-) Så vent nu med at gå i panik til der er noget at panikke over ;-)

 

Hvis du skal have det fjernet, så er det et meget lille indgreb. Egen læge kan jo også fjerne et modermærke og sy et par sting. Det kommer man IKKE i fuld narkose af. Der er alt for stor en risiko ved dét, bare for et lille indgreb. Så ja, det er lokalbedøvelse.

Men fortæl din læge, at du er på panikkens rand, så kan han/hun nok tale dig gennem indgrebet, så det ikke virker helt så skræmmende.

Tag da også en person med, som kan holde i hånden (eller holde dig nede, hvis du prøver at flygte ;-D )

Der er jo ingen vej uden om, hvis det skal gøres.

Når bedøvelsen er lagt, så gør det ikke ondt. Og man behøver jo ikke kigge ned og følge med.

God bedring..

 

Venlig hilsen

Mia F. (som også måtte overvinde sin angst for nåle, da hun var i 5 stk hormonbehandlinger. Og skulle stikke sig selv hver dag)


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider