Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad er reglen for det?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 20:16

Jeg skal til bryllup til august! De skal giftes kl 11 og så er der reseption efter! Vi er også inviteret til festen om aftnen :-)

 

men jeg tænker at hvordan lige med tøj skifte? Jeg ville da gerne se sådan nogenlunde ud til aften! Men kan man tillade sig at forlade festen for et bad og rent tøj og hvad filan tager man så på! Værterne siger kom som i er, men det er jo bryllup :-) hvad tænker i?


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 21:15

Ville tage hjem i den mellemliggende periode.

 

Et er at jeg ikke ville orke at bruge en hel dag med fest - lige fra kl. 11 og til sen aften. Pyha, nej tak da.

 

Noget andet er at man måske også lige har brug for at puste ud, skifte tøj, friske sig lidt op. Så har i ikke så langt hjem ville jeg tage hjem og lige få pustet ud og skifte til det fine tøj :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Almindeligt
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 23:02

Det er helt almindeligt at man tager hjem/væk og skifter tøj osv inden festen fortsætter.

Du skal se...det gør alle de andre sikkert også... :-)

 

God fest!

 

Mvh Jumbo


Prøv at leve i nuet...ikke i hvad-hvis-nu'et

(sagt af en klog mand på P4)

 

Man behøver ikke at være hestetosse for at være her -

men det hjælper ;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tøjskifte
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 08:23

Sidste år var vi til bryllup et stykke vej fra hvor vi bor, og der havde vi bestilt et værelse på et nærliggende hotel. Efter vielsen og receptionen stemplede vi så ind på hotellet, fik et bad, skiftet tøj og så videre.

 

Efter festen havde vi så kun ganske kort at skulle køre, vi havde fornøjelsen af at spise morgenmad med brudeparret og et par af de andre gæster da de havde værelse på samme hotel. Super hyggeligt.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 18:23

Vi var til bryllup sidste sommer og stod lidt i samme "dilemma". Vi nåede også frem til at der nok var tid til at nå hjem imellem receptionen og festen, men tog alligevel ret pænt tøj og makeup til kirken, så det kunne gå, hvis nu vi ikke kunne nå hjem forbi. Og det var heldigt - for det var der bestemt ikke regnet med at folk skulle, så mange mødte op i lange aftenkjoler osv. til vielsen, og vi tog da også direkte videre til reception og derfra direkte videre til festen.

 

Men det var så også et ret stort bryllup med mange mennesker, og vi var inviteret til ret tidligt (kl. 17 så vidt jeg husker?) om aftenen pga. de mange taler osv. Middagen varede da også helt til kl. 1 om natten - spørg lige om vi var bombede da vi nåede dertil


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2015 07:32

det er også det jeg tænker at vi vil være fuldstændig færdige ud på eftermiddagen, og faktisk bare gerne lige ville have et bad og noget andet tøj på... det bliver en meget meget lang dag hvis vi ikke lige kan smutte en times tid, vi tager Oda med, Oda er vores campingvogn, så vi ikke skal kører mellem Møn og Falster... ikke fordi at der er langt, men stadig, det tager dog 45 min hver vej...

 

men så tænker jeg også at det er bedst og helgardere sig og tage pænt på fra morgenstunden af, og så lade gå som det går, brudeparet har sagt " kom som i er" men det tænker jeg sådan lidt, ja det er også fint nok, men det er jo altså et bryllup... og det i min verden kræver en aften kjols osv... bare min mening, vi ser hvad der sker....


hvor intet vover intet vinder

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider