Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kan i se? Nældefeber
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 21:09

Hej alle! Jeg håber sådan der er en som kan løse min gåde!
Jeg har siden d. 15/marts haft daglige voldsomme nældefeber reaktioner. Flere gange om dagen får jeg røde plamager som klør. Når det klør, breder det sig til hele kroppen og stopper ikke igen før hele kroppen er fuldstændig kradset op. Ud over kløen er min hud ekstremt sensitiv- jeg skal blot ligge hånden på huden, så bliver jeg meget rød. Det betyder jeg bliver rød under alt mit tøj og hvis jeg bærer en taske på armen, sætter mit hår osv. Jeg ligner ofte noget der er løgn.
Jeg ved ikke hvad der har udløst det, og ved næsten ikke hvor jeg skal starte. Jeg startede med lav dosis af antihistsmin, uden forbedring. Denne blev sat op til høj dosis og jeg har prøvet flere forskellige slags. Derudover forsøgte jeg mig med binyrebarkhormon behandling i 5 dage, også uden nogen forbedring. Jeg går snart ud af mit gode skin, det er meget frusterende!

 

Jeg har aldrig været overfølsom for noget tidligere og spiser sundt og som jeg plejer :-)

 

måske der er en clairvoyant der ude som kan se noget.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 23:59

Jeg ville nok starte med læge, og derfra få henvisning til speciallæge i dermatologi (hudlæge).

 

Min kæreste lider af atopisk dermatitis og får til dels det du beskriver: hans hud "går amok" og bliver knaldrød, øm og frygtelig.

Det er dog nok ikke det du har, for atopisk dermatitis kan lindres af steroider (fx binyrebarkhormon), da der er tale om en inflammationstilstand.

 

Og det undrer mig meget her - at steroider ikke har hjulpet på dig? Det lyder jo som inflammation i huden, det du har med varme, rødme, ømhed, osv. Mærkeligt.

 

Ville helt klart få henvisning til hudlæge, det er det vigtigste, så kan du altid kontakte alternative healere når der er mere styr på dine symptomer.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-05-2015 07:20

Tak for svar. Jeg går også den vej, desværre kan jeg bare først få en tid ved hudlægen i september :-(

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 stress..........
Forfatter: 
Dato:  17-05-2015 08:53

det kan være stress relateret.

I 2013 fik jeg det hele tiden, lægerne truede enda med at indlægge mig, alt blev forsøgt.

En ny læge satte andre ord på, du lider af stress og er på vej ud i en drepression.

Jeg sagde mit job op og blev selvvalgt ledig d. 1.1 2014. På det tidspunkt var mine ben og arme så angrebet at der blev tegnet på dem, for bredte det sig mere blev jeg hasteindlagt.

Der gik en uge, så forsvandt det ganske langsomt og har siden den dato ikke haft et eneste tilbagefald.

Har skiftet job og karriere 100%. Stress og depression er også forsvundet.

 

Kig på dit liv og dig selv, er der noget som stresser din krop?. Ofte lægger vi slet ikke mærke til at der kan være andre ting end lige mad og allergi der giver os hudproblemer.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider