Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Inspiration til trim og klip.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 14:31

 

Da jeg stadigvæk savner inspiration til klip og trim af vores fjorddreng så søgte jeg på google efter fjordheste ifb. m. kåring.

 

Sad så og blev oplyst om hvordan de skal klippes for at klip ser både godt og "rigtigt" ud og pludselig var der en som skilte sig ud fra mængden ved at være ustyrlig lækker.

 

 

Se selv..

 

Billede

 

Nu er stamtavler ikke noget jeg længere kan uden ad, men et kik på navnet afslørede, at det er farmand til vores egen fjordbølle, "Futte". Nååå ja, selvfølgelig. Han er omtrent også som snydt ud af næsen på sin far.

 

 

Er der andre der har fået smil på læben ved at opdage slægtskab med en hest fra nettet?


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 20:14


Ja, jeg har engang. Det var ret sjovt.


Da jeg var omkring 13 år købte manden, jeg passede hest for, et dansk varmblods føl. Jeg vidste ikke rigtigt noget om avl og synes bare, at føllet var fantastisk. Sødt og kærligt.

Da jeg blev ældre og føllet var blevet til en smuk, ung hoppe, begyndte jeg at passe hende, ride lidt på hende og sådan. En dag blev jeg så alt for nysgerrig efter hendes stamtavle og googlede hendes navn... Sørme! Hun var efter Blue Hors Don Schufro... kendt fra TV! ;D
Det var stort for mig, der var en 17-årig øbo!

 

Heidi

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider