Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gilbert Blythe er død.
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 22:05

Jonathan Crombie, der er mest kendt for at spille Gilbert Blythe i 'Anne fra Grønnebakken', døde i New York den 15. april af en hjerneblødning. Han blev 48 år gammel.

 

Jeg elskede serien da den først kom, ikke mindst på grund af hans fremstilling af den rare, forelskede Gilbert. Han var for mig den første skuespiller som betød noget (Okay, okay, jeg var en lille smule lun på ham), og jeg synes stadig hans fremstilling holder.

 

Han var efter serien aktiv både på scenen og foran kameraet, og lige før han døde færdiggjorde han en dokumentarfilm om filmen 'Ishtar' (en ret fjollet film med Dustin Hoffmann).

 

Han foretrak at køre i bus fremfor at flyve, når han tog fra New York til Toronto for at besøge sin familie. De transporterede derfor hans aske hjem i bus (efter at hans organer var doneret, efter hans ønske). Istedet for at have en begravelses-ceremoni, vil de holde en festliggørelse af hans liv.

 

Må han hvile i fred.

4
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 00:48

RIP.

 

Vis dog gerne et foto at hesten....


Thombs up eller down, rager mig en høstblomst.

1
3
Svar på denne tråd
 
 Trist...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 18:59

Det var trist og meget tidligt. Stakkels hans familie.

Og jeg havde i øvrigt også et mindre crush på 'Gilbert', da jeg så serien for første gang *suk*... Han VAR sød!

 

Venlig hilsen Mitte

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider