Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Scrap booking - program til PC
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 16:03

Hej kloge HN'er .

 

Er der nogen er jeg der laver scrapbooking på jeres PC'er og hvilke programmer bruger i . Gerne gratis som såvel betalte programmer. Hvis I anbefaler en betalt program, så skriv gerne pris.

 

Skriv gerne fordele og ulemper ved programmet.

 

Håber nogle af jer gør i scap booking via PC'en, og vil dele Jeres arfaringer med mig .

 

På forhånd mange Tak.

 

Og tak for en super side... Jeg eeeelsker heste-nettet

 

Med venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 ØH ...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 17:58

Nej jeg kender ikke et PC program til dette,
Men kender da scapbooking og det er jo en helt masse, men at klippe og klistre og dekorere og have fine albums.
Går det sjove ikke af det, hvis det bare er på en PC...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 scrapbooking
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 21:26

Jeg har tidligere brugt Smilebox.com. Det er et lille program som skal downloades og mener den er gratis at bruge. Så kan der tilkøbes ekstra features... Det er et stykke tid siden jeg har brugt den.

 

Jeg kunne også godt forestille mig af canva.com kunne bruges til formålet. Den er delvis gratis - en del gratis basis ting og så nogle ting der skal betales for. Her kan der gemmes i pdf og billedfil og deles online. Er man fræk laver man efterfølgende et magasin på Issuu.com...

 

God fornøjelse :)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Både ja og nej...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 21:29
Hej ADMK:-)

Jeg kan godt se det du siger. Jeg laver ikke klippe klistre scrap booking. Det har jeg kun gjort et par gange i forbindelse med et par polter åben der jeg har holdt... Her har jeg lavet... Synes jeg selv i hvert fald... Nogle ret fede scrap bøger til bruden med deres polterabend:-). Det tog en krig og var vildt sjovt...

... Men jeg er it nørd på hobbyplan og kan godt lidt teknik og programmer hvor man kan være kreativ på pc'en.

Jeg har set det en gang hos en bekendt og synes det lige var noget for mig. Så derfor pc'en frem for real scrapbooking :-)

Med venlig hilsen
Jette
0
0
Svar på denne tråd
 
 fine links
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 21:51
Hej Kira *Emilio*

Tusind tak for de links du har opgivet. De ska helt sikkert tjekkes ud. Det er meget fedt med dem der er gratis omkring basisdelen og så kan man selv tilkøbe det man kan bruge :-)

Mvh Jette
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider