Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ideer til blomsterbryllup
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 15:02

Vores bryllupsdag nærmer sig og de andre år har vi være gode til at finde gaver, der passede til året.

 

Denne gang er det dog sværere og mit bedste bud er en picnic i Botanisk Have, men det kan man jo ikke rigtig gemme.

 

Har i andre ideer? Det kan sagtens bare være en lille ting for så finder jeg bare noget andet han ønsker sig, som ikke lige har noget med blomster at gøre.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bryllupsdag
Forfatter: 
Dato:  16-04-2015 09:54

 

Jeg tænker det er vel ikke prisen på gaven der afgør, hvor gald modtageren bliver for den.

 

Er det blomsterbryllup så giv ham een blomst af hans yndlings blomster. :)

Der er mange måder at gøre det specielt og vellykket på.

 

 

Vi plejer også at tage udgangspunkt i bryllupsdags navnet, men sidst blev det noget svært, da vi havde månebryllup.

Vi fejre altid vores bryllupsdag ved at holde fri sammen.

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Findes der
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 22:31

Findes der virkelig navne for bryllupsdage?

 

Hvis is det skal være noget med blomster og i har bryllupsdag her i foråret, så kan i da grave et mandeltræ eller et japansk kirsebærtræ ned i haven. De blomstrer hvert forår i mange år frem.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 07:42

Jep :-)

 

Se her www.saack.dk/bryllupsdage.shtml

 

Han har talt meget om at tage jagttegn de sidste år, så ender nok med at give ham et gavekort til det. Man ser vel også en blomst eller to når man er på jagt

 

Træet er en god ide, men den vil jeg gerne gemme til næste år.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 15:59

.... En tur til Jesperhus Blomsterpark og overnatning på spa eller romatisk hotel kro.

 

Kun lige en strå tanke da jeg læste din tråd. Og jesperhus Blomsterpark er altså ret flot i fuld flor

 

Med venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil dog lige tilføje....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 16:20

.... at det er ret mange år siden at jeg har været i Jesperhus Blomsterpark og kan selvfølgelig huske forkert om hvor flot det var. Men det var da noget med blomster he he. Min anbefaling her vil nok være at du kugger lidt nærmere på om det er noget for jer (som du jo nok ville gøre imder alle omstændigheder)... he he.

 

Men håber I får Jer en hyggelig og god dag

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider