Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sport headset
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 12:44

Hej

 

Jeg har et problem.. Jeg kan ikke finde et headset der vil blive i mine øre når jeg træner/løber.. Alle dem jeg har prøvet falder ud af mine øre. Har også prøvet de der som har sådan en bøjle op over øret, men de falder også af. Det er godt nok de billige fra tigeren.

 

Er der nogen der kan anbefale headset til besværlige øre, som ikke lige koster en formue?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Headsets
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 16:53

Jeg har samme problem eller det vil sige, mit ene øre er åbenbart lidt deformt, så alle de der øreropper falder ud, mens de i det andet øre sidder godt nok. Jeg har valgt at bruge et gammeldags headset med bøjle over hovedet og ingenting i ørerne, men bare almindelige mini-baffer udenpå. Så kan man også lettere høre trafikken.

 

De koster ikke alverden, mine er vist Sony eller Phillips, men andre mærker er nok cirka lige så gode. Der er også meget dyre mærker, som måske er bedre, men de er jo... ja.. dyrere.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 øredimser
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 17:46

Det er ikke lige så tit jeg løber med mit headset. Det er faktisk ikke så tit at jeg løber :p

 

Men jeg bruger normalt bare det medfølgende til telefonen, hvis jeg altså ikke har smidt det væk (som jeg har lige for tiden). Men jeg får meget ondt i ørene, altså fysisk ondt på den ydre del af øret, og de sidder dårligere fast hvis jeg vender dem rigtigt. Så jeg vender dem næsten altid omvendt, så højre dut kommer i venste øre og omvendt. Det har selvfølgelig den bivirkning at stereomusik ikke kommer ud af den rigtige side, men det er hvad det er.

 

Det er en lille ting, men mine øre blev meget glade efter jeg fandt ud af dette.


 

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan være,
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 19:01

at du har meget smalle øregange - ligesom mig. Hvis det er tilfældet, så køb et headset, hvor der er ørepropper i blød gummi i forskellige størrelser. Som regel er der tre forskellige, og de mindste passer i mine smalle øregange (den udvendige del af mine ører har altså normal størrelse, så du kan ikke se udefra, om dine øregange er små eller ej ).


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 20:35

Disse vil umiddebart ku hjælpe dig www.elgiganten.dk/product/tv-radio/ hovedtelefoner/BOSEIE2/bose-ie2- hovedtelefoner

Måske bortset fra prisen, men en formue er jo relativet.

Jeg har dem selv, og bruger dem i fitness.

Jeg mærker dem ik, og silikoen er meget fleksibel.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 15:48

Jeg har også haft en del besvær med at finde nogle der A) ikke faldt ud når jeg løb, B ) Ikke gjorde ondt, og C) Ikke var for dyre.

 

Jeg købte mine i FONA. Jeg tror de var på tilbud da jeg købte dem, da jeg mener jeg gav 300,- for dem. Men måske de kan findes billigere. Her er de til 400,-:

 

www.fona.dk/elektronik/elektronik- produkt/hovedtelefoner?navn=jvc- sport-ha-etx30-sort-gr%c3%b8n&id=0- 8030150420

 

Udover at lyden er ret god og de er behagelige at have på, så kan de skylles under en vandhane når de bliver for klamme. Det syntes jeg er ret så smart! Samtidig kan jeg løbe med solbriller når der er behov for det, da de sættes fast inde i øret, og ikke udenpå - og alligevel har de en bøjle. (Klik på linket og se billedet - de er lidt svære at forklre)


*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 14:36

Jeg har samme problem!

Dem der fulgte med min iPhone duer SLET ikke, de falder ud selv på cross traineren, lige så snart jeg bliver en anelse varm/svedig.

 

Købte et par i Fona med bøjle om øret til 400 kr, husker ikke mærket men det er et af de kendte. Lige meget hvor meget jeg bøjer og flår i den bøjle, så glider ørepropperne ud lige så snart jeg bliver varm/svedig, også selvom jeg havde helt tørre øregange da jeg startede.

Det er SÅ frustrerende at trykke dem tilbage på plads hvert 30. sekund, det forstyrrer min træning helt vildt.

 

Grundet skinnebensbetændelse bruger jeg cross trainer i fitness, og musikken er rædselsfuld derinde, så det er essentielt med egen musik. Jeg bliver altså mere motiveret af nogle fede trommer og guitar riffs fra System Of A Down, end jeg gør af alverdens rappere/popmusikere, som står og hyler på tv-skærmene nede i centret. Puha nej.

Derudover træner jeg interval, så det er altså smartest med ørepropper så jeg kan høre hvad Endomondo-damen kommanderer mig til.

 

Jeg har ikke fundet end holdbar løsning, og det er super demotiverende.

Jeg har et par dyre Sennheiser bøffer, men dem sætter jeg simpelthen ikke på mit svedige hoved, det er for klamt med så store bøffer uden på hovedet, og de er for dyre til at blive ødelagt af sved.

 

At vende dimserne omvendt i øret har jeg prøvet, det gør frygteligt ondt i mit ydre øre.

 

Man skulle tro med ALLE de firmaer der producerer øretelefoner, at de kunne lave noget til sport der bliver siddende i, trods sved og støden fra løb!

 

Selv de gule skum-ørepropper kravler ud af mine ører efter 15 minutter. Grundet min larmende overbo har det været pænt frustrerende, nu har jeg så investeret i nogle professionelle nogen med flere blade af silikone, DE bliver siddende. Så skal de bare lave dem med musik også...


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja......
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 14:46

Efter at have prøvet flere som alle er for store til mine øregange købte jeg disse , man mærker dem slet ikke i ørene og de sidder hvor de skal..



dealhunter.dk/deals/smart-sved-og- vandafvisende-zs-2-sports- horetelefoner-fra-veho

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal klart
Forfatter: 
Dato:  04-05-2015 12:15

købe et par Yurbuds.

Jeg har købt et sæt til både mig og manden, og de bliver siddende! Lige meget hvad.

Jeg har ekstrem smalle øregange, så jeg har købt "kvindemodellen" og sat det mindste sæt på.

Manden har den normale version, og har sat standard proppen på.

De er desuden trådløse og fanger bluetooth usædvanlig godt!

 

Købt i Elgiganten for 600-700 kroner. Og hver en krone værd!


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider