Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 erfaring med smoothieblender?
Forfatter: 
Dato:  12-04-2015 22:10

Okay, jeg siger det bare - mælk med frosne blåbær, brombær og slatne bananstumper ER bare ikke ret lækkert!!

 

Jeg er hermed dødtræt af stavblendere, der overgiver sig til smoothie-døden og overvejer en smoothie-blender, og nøøøøøøj hvor ser de fikse ud, når man bare skal trykke på en knap. Men hvordan er det så lige med rengøringen bagefter? Og kan man mon få nogen, hvor man kan bruge forskellige størrelse beholdere? Når jeg laver til hele familien, så er de der 300 eller 600 ml. sportsflasker altså bare for små - men andre gange er de jo super passende :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddd
Forfatter: 
Dato:  12-04-2015 22:46

Kan anbefale dig at købe en ikke-alt-for-billig blender så er kvaliteten simpelthen ikke god nok.

 

Jeg har haft en fx lidt billigere model (300-400 kr) og den blender bare ikke det frosne helt så godt som den jeg har nu til 800-1.000 kr.

 

Så vil du lave lækre smoothies så køb en god og gerne lidt dyre blender :)

 

Jeg laver tit en med banan, frosne jordbær og appelsin juice. Det er bare lækkert til morgenmaden. Enkelt - men lækkert.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak sandra :-)
Forfatter: 
Dato:  12-04-2015 23:12

Hvilken en har du? :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  12-04-2015 23:22

Jeg har valgt at købe mig en Kenwood :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 07:04

Hvilken stavblender har du?

 

Vi har en hidsigprop af en Bamix, og den gør det virkelig godt Læs evt. denne anmeldelse af den:

gastromand.dk/anmeldelse-test-bamix- stavblender/

 

Vi kommer aldrig til at bruge en alm blender igen. Hader rengøringen af en alm blender + den fylder meget.



Venlig hilsen Cathrine



1
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 15:23

Jeg havde en af de der smarte smoothieblendere (den fra OBH).
Den var desværre slet ikke kraftfuld nok til frosne frugter og brændte sammen efter et par måneders brug - indtil da kom den hurtigt til at lugte brændt.

 

Næste blender bliver helt sikkert en meget mere kraftfuld satan. Der skal bare lige spares op først.



1
0
Svar på denne tråd
 
 smoothies...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 15:57

Sandra, tak :-)

 

Cathrine, den ser da vist ud som om, den kan klare opgaven - uanset hvad søren opgaven så end er ;-) Det tiltaler mig at det er en stavblender, for jeg synes ikke, at jeg har haft brug for mere. Jeg er så ikke så fjollet med prisen ;-) Men den er ikke dømt ude endnu.

 

Imaginations, hvor ER det altså underligt, at en smoothieblender ikke kan blende frosne bær Mig slet ikke forstå - der er da seriøst ikke ret mange, der ikke bruger frosne bær eller is i smoothies? Nå, men jeg er rigtig glad for det input, for det betyder, at min antagelse om, at en smoothieblender i hvert fald kan klare jobbet, var forkert.

 

Hvad skal man så kigge efter? Jeg kan se, at nogle blendere har isknuserfunktion, men er ikke sikker på, hvad det er? Jeg gider ikke en hel masse trykkeri og den slags - det hele skal i skålen, tryk på knappen og kør!! Der er også noget med hvor mange watt den har, men der har jeg fået forklaret - dog omkring en stiksav - at wattene ikke nødvendigvis er udtryk for, hvor meget den kan, men for hvor meget strøm den bruger....

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 16:44

Ja det er umiddelbart mange penge at smide efter en stavblender, det kan vi godt blive enige om :) Men jeg har ikke et sekund fortrudt det. Den er så vanvittig effektiv og nem at gøre ren.

Noget andet er, at den ikke er til at slide op, så du har en stavblender de næste maaange år. Den dag vores ikke kan mere, vil jeg uden at blinke købe en ny.

 



Venlig hilsen Cathrine



1
0
Svar på denne tråd
 
 HM....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 21:32

tænker der måske er en grund til at der på de frosne færdigeposer med frosen frugt står at man bør tage dem op en halv time før brug

 

Har en billig en fra Fakta og følger det trofast, det fungerer fint og mine smoothies er stadig dejlig kolde...


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 12:14

jeg har en billig en fra bilteam, den er efter hånden 5 år gammel, og jeg bruger den hver morgen. den tager fint frosne bær.

anja.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Der kan man bare se...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 00:29

Det blev en Bamix ;-) Med minifoodprocessor. Sådan en har jeg aldrig haft, men det slog mig pludselig, at det måske var på tide.

 

Stavblenderen syntes jeg virkede vildt klodset, da jeg pakkede den ud, men det forsvandt helt, da den blev sat i arbejde :-) Den skal jeg nok blive rigtig rigtig glad for!

 

Tusind tak for inspirationen, Cathrine!! :-)


Barylere rule!
2
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 06:50

Er slet ikke i tvivl om, at du vil komme til at elske den :D



Venlig hilsen Cathrine



1
0
Svar på denne tråd
 
 Cathrine
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 11:02

Det er jeg faktisk også allerede ret overbevist om. Tænk at man kan tænke om et køkkenredskab, at det er lækkert

 

Jeg havde helt bestemt ikke købt sådan en, hvis du ikke havde gjort reklame for den - så det er jeg rigtig glad for, at du gjorde ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frosne bær
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 16:32

 

Min stavblender fra Philips klarede nu de frosne bær ret godt og så er den gjort ren på 2 minutter! ;D Det var indtil jeg fandt ud af, at det kunne være farligt med frosne bær:

 

www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/ Sider/Frosne-b%C3%A6r.aspx

 

Hvis man stadig vil have det koldt, kan man evt. blende lidt små isterninger med i. (y)

 

Det gælder ikke, hvis det er hjemmedyrkede bær, man selv har frosset ned :)

 

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider