Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 JA - træd endelig
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 16:28

på dem der ligger ned i forvejen!!!!

 

Nyligt oplyst i radioen at en hjemløs ligger i koma, efter at ha' drukket salmiakspiritus hældt på en vodkaflaske!!!!

 

Hvad er det dog for et gement menneske der lægger gift ud til dem der i forvejen befinder sig i bunden af samfundet og lever konstant på kanten af overlevelse....

 

Vedkommende skulle tvinges til at drikke skidtet selv!!

 

Jeg bliver sjældent forarget....og jeg bliver sjældent ondskabsfuld og "hævntørstig"....men i dette tilfælde gør jeg!"%&#**!!!!

 

KH:)Annette - og skøn solskinsdag til alle - også de hjemløse....

 




rigtige piger rider hver dag
12
0
Svar på denne tråd
 
 Pyyyyyyyyh
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 16:41

Føj da, men melder historien noget om hvor han fik flasken fra?

 

En bekendt af mig har permanente ar i spiserøret fordi hans forældre havde hældt afløbsrens i en sodanvandsflaske de havde på værkstedet. Han fik fat i den og drak.

 

Jeg håber bare at det måske ikke er onde mennesker der står bag, men den hjemløse der har haft lange fingre og troet han snuppede en flaske vodka og ikke menneskeheden der er blevet så ondskabsfuld at lægge "fælder" ud for de svagere :(


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 18:56

Jeg er helt enig. Men tænker også lidt om nogen har gjort det med vilje eller han har fået fat på en flaske ved en fejl/eller som var smidt ud eller andet.

 

Tænker der jo trods er en forskel. Men sørgeligt er det nu uanset.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frygteligt!!!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 20:40

Undrer mig over at han ikke har kunne lugte forskel når han har skruet proppen af.....stakkels mand!!! Hader når mennesker ikke er gode ved hinanden -særligt hvis det er med fuldt overlæg!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider