Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pinterest for dummies??
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 16:50

Jeg har fået meldt mig til Pinterest, og det er det. Men allerede nu har jeg små 12 følgere

 

Men er der ikke een herinde, der er sød og hjælper med Hvad det er? Og hvad jeg gør? Og hvad man bruger det til??

 

Jeg bruger Facebook og det er sådan set det (Jeg surfer selvfølgelig meget og læser med her og der) Men hverken Twitter eller det der med billederne, hvor man også kan følge andre.

 

Jeg føler mig lidt gammel og dum lige nu


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 17:02

Jeg ælllsker pinterest og det tror jeg også at du kommer til med din humor, bare prøv at skrive funny i søgefeltet og så har du underholdning til en hel aften eller ti

 

Jeg bruger det meget til feks opskrifter. Skriv evt "salad" i søgefeltet og vupti, masser af billeder der ser spændende ud. De der er mest spændende ryger på mit boards med opskrifter til en dag jeg mangler inspiration.

 

Du skal se det som en opslagstavle hvor du gemmer ting du finder på nettet og ikke rigtig andet, men alligevel er det feks sjovt at følge nogle borads lavet af folk med samme smag/humor/stil som en selv.

 

Jeg ved ikke om det var det du ville vide, eller så bare skriv Du kan nok finde mange der er meget mere inde i pinterest end mig, men jeg skal da forsøge

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 17:09

Tusind tak for dit kompliment

 

Og god forklaring. Den kunne jeg sagtens bruge. Tak


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 17:20

Psssst Praxis, hvis du laver et "funny" board, så lad mig lige vide det, den ville jeg nemlig gerne følge

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 17:24

Aninos opslag dækker det rigtigt godt - jeg bruger også primært Pinterest til opskrifter og så lidt til inspiration til motion og bøger. Og underholdning med fine hestebilleder og jokes.

 

Man kan finde billeder og tips til alt muligt. Der er f.eks. rigtigt mange, der laver "wedding boards" for deres drømmebryllup, og jeg hapsede alle de gode ideer til opstillinger til bryllupsbilleder før vores sidste sommer. Jeg har fået SÅ mange komplimenter for vores lidt utraditionelle billeder fra venner og familie - så kreativ jeg er

 

Jeg har også en del følgere derinde uden rigtigt at have lavet andet end en simpel profil. Det er lidt mystisk.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 19:02

Jeg elsker Pinterest!

De andre er kommet med gode forklaringer :)

 

Jeg samler disse ting:

- Sunde opskrifter

- FLOTTE hestebilleder (der er virkelig nogle flotte nogen!)

- Faglige ting til studiet (fx diagrammer over de vigtigste symptomer på diverse sygdomme, osv)

- SJOVE faglige ting, fx små tegneserier der gør grin med hverdagen som dyrlæge, det er mega grinern!

- Fedt tøj/fede sko jeg ønsker mig

- Ting til mit kommende hjem

- GODE og SJOVE citater

- Lidt diverse

 

I må gerne følge mig!

Jeg håber i vil linke jeres egen profil her i tråden, vil rigtig gerne følge jer også :)

 

Husk at tjekke mit board 'words of wisdom', der er mega sjove citater, synes jeg selv! :D

Også i 'vet shcool survival guide'.

 

Glæder mig til at se jeres boards! :)

 

www.pinterest.com/sophfluttershy


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Pinter?????
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 08:17

 

Pinterest ?????

 

Jeg er åbenbart faldet helt af på den for anede ikke at det fandtes

 

men det må tjekkes ud


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 08:35

Dont do it Magnus......medmindre du har fritid ad libitum


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 10:03

Har en Pinterest-konto, men... det er ikke rigtig mig. Har ikke fanget fidusen.

Derimod bruger jeg jævnligt tumblr! ;D

Min fornemmelse er, at systemet er lidt det samme. Min egen profil vil jeg dog sleeeeet ikke linke til ;D (Det tror jeg ikke, I kan tåle ;D )


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 Elsker også
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 10:28

Pinterest... Bruger den til at finde inspiration til nye perleprojekter og til at finde nye Tangels... Og så er jeg stødt på en masse gør det selv ideer, som skal prøves af. Bl.a. Det at bruge blomster til at lave decorerede æg.

 

themetapicture.com/beautifully- decorated-eggs/


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

1
0
Svar på denne tråd
 
 Pinterest
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 13:10

ligesom flere andre i denne tråd, så forstår jeg ikke helt hvad den skal bruges til. Jeg blev tilstrækkelig nysgerrig, og oprettede en konto, trykkede nogle interesseområder af, og så var der pludselig en masse opslag på min side.

 

hvad stiller jeg op med dem. Jeg ligner nok lidt et ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 13:39

Allycat:

 

Pinterest er en side, hvor du kan samle links og billeder af de ting, du kan lide :)

 

Det gør du på dine boards. Du kan fx have et board med lækre opskrifter, et board med tøj du gerne vil købe, et board med inspiration til noget du skal arrangere (bryllup, konfirmation, fødselsdag osv).

Det er helt op til dig selv.

 

Du kan selv uploade pins (de ting du gemmer på dine boards), men langt de fleste pins er billeder med links du selv finder på selve Pinterest.

Det er fx de opslag, du kan se på din side, de er ofte de pins der er mest populære i øjeblikket, som dukker op.

Hvis du ser nogle der er spændende, så kan du pinne dem til dine egne boards.

 

Øverst på siden er der en boks, som du kan søge i. Det jeg tit gør, er at jeg trykker på den knap med de 3 linjer lige til højre for søgefeltet. Her kan du vælge forskellige emner - tryk på et af dem, og så får du en milliard pins du kan kigge igennem. Ser du nogen du kan lide, så pinner du dem til et af dine boards :)

 

Pinterest er ikke opbygget som Facebook osv, så man skal lige lære det at kende først! Så tryk dig lidt rundt på siden.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 allycat
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 13:43

Hvis du klikker på opslagene, så føres du videre til den hjemmeside, opskriften kommer fra/butikken hvor tøjet kan købes/artiklen er blevet postet/etc. - mange opslag er egentlig bare links med et billede. Hvis det er et citat eller en vittighed, så er det tit bare underholdning uden link.

 

Du kan så vælge at lave din egen opslagstavle/board, hvis du finder noget, som du vil gemme, og samle dine favoritter under din profil. Så kan du nemt finde f.eks. opskrifter igen.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider