Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 halvpart
Forfatter: 
Dato:  25-03-2015 20:30

hej er der nogne der ved hvordan det kan være at det kan være så sværet at finde nogen halvparter i roskilde jeg leder som en gal har ikke set ret mange her på heste nettet. jeg mangler nemlig en hest at ride på. vil bare høre andres meninger. og evt for slag til andre sidder hvor man kan søge halvpart. ikke islænder det er stor hest jeg gerne vil ride på

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 09:32

Der er mange der ikke ligger annoncer op, men gerne selv vil finde parten blandt folk der søger.
Så jeg vil foreslå dig at lave en annonce hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du søger.

 

Da jeg gjorde det for et års tid siden fik jeg mere end rigeligt med henvendelser.


//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

Løsdrift i Herlev, Ballerup, Værløse området søges til sød og omgængelig vallak. Med indflytning i Oktober 2015

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 11:21

Hej.

 

Ja, opret din egen annonce herinde på Heste-Nettet, det gjorde jeg, fordi der ikke var nogle parter i mit postnummer. Nu har jeg en masse heste at ride på og arbejde med - både store og små.

 

Men husk at skriv med stort i annoncen, så bliver den nemmere at læse og virker mere seriøs. ;)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 11:40

FB har grupper der hedder halvparter søges/tilbydes- måske du skal kigge der- eller køre forbi rideklubber/større stalde i dit område og hænge opslag op med hvad du søger.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider