Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp mig
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 07:10

Hej søde venner!

jeg skal til maj afsted for at lave frivilligt arbejde på et børnehjem i Tanzania. Børnene mangler alt det vi tager for givet. Jeg har selv betalt mit ophold, flybiletter, vaccinationer osv og derfor har jeg ikke så mange midler til at købe "gaver" til børnene.

jeg har derfor startet en indsamling, hvor alle pengene vil gå til tøj, tandbørster, LEGO og lignende som er mangelvarer i Tanzania.

 

jeg håber at i vil støtte med 10 eller 20 kr, som gør en stor forskel.

jeg tager selv afsted, og jeg sender gerne billeder hjem så i kan følge med i hvad jeres bidrag har givet af glæde!

tak !

 

www.caremaker.dk/nc/fr/i/ hjaelp_foraeldreloese_...i_tanzania/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot initiativ...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 07:37

Hej Trine,

Lyder rigtig spændende - og et superflot initiativ!

Jeg må dog lige spørge: Ved du hvor meget bagage du må tage med på flyrejsen derned?

Tænker bare, at du kunne komme til at stå i en rigtig dum situation, hvor du har købt en masse skønne ting til børnene dernede og så du skulle ende med at må efterlade det i check in i lufthavnen - det ville jo være totalt frustrerende efter al det arbejde med at samle penge ind, købe ind osv...

Bare en tanke - jeg synes at dit initiativ er fantastisk

Mange hilsner
Melina


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

YouTube: www.youtube.com/user/RidogRejs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for de søde ord
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 09:28

Hej Melina :)

tak for dine søde ord, jeg må have 30 kg med og skulle min indsamling give mere så betaler jeg for at få tingene fragtet derned :)

mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 virkelig?
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 20:48

Virkelig ingen der kan undvære 20 kr til et godt formål og glæde for nogle af verdens fattigste børn?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 21:02

Held og lykke med projektet! Jeg gav lidt af min tid og har nu støttet dig med 20 kr.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indsamling
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 22:49

Hvorfor prøver du ikke at kontakte nogle firmaer vedrørende nogle donationer, der er mange der gladeligt vil hjælpe, eller sådan var det for nogle år siden. Rigtig god tur, det bliver spændende.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook?
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 23:19

Har du prøvet at dele derinde?


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mobile pay
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 00:55

Du kan også overveje om ikke Mobile pay vil give flere donationer


 

1
0
Svar på denne tråd
 
 tak for feedback
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 06:53

CarolineR - tusind tak! Fedt at du brugte muligheden for at give din tid!

 

fiduskat - jeg har tænkt på det, og skal helt sikkert rundt og snakke med nogle, men tak for tippet :)

 

MissGreen - ja, jeg har delt på facebook og det må alle i andre også meget gerne så budskabet spredes :)

 

og hvis man vil donere via mobilepay så send mig endelig en besked, så får i nummeret. Er bare ikke så glad for at lægge det ud offentligt. Men skriv endelig en privat besked hvis nogle skulle have lyst til at donere via mobilepay.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 10:42

Trine det var så lidt, jeg synes bare det er dejligt når folk er med til at gøre den lille forskel! Og det tog vitterligt knap et minut, så det var da så lidt.

 

Men som andre siger så prøv at skrive til forskellige virksomheder, mange er virkelig hjælpsomme særligt hvis du beder om varer og ikke direkte penge.

 

Du kan også slå op på f.eks en lokal Facebookgruppe hvor du bor, mange har måske noget liggende som de har fejlkøbt de gerne vil give. Særligt tøj tror jeg du vil have stor held med at indsamle på den måde!

 

Du må også gerne sende en privat besked til mig hvis du har brug for hjælp/råd. Jeg laver en del indsamling og fundraising, så kan måske give dig nogle tips hvis det har interesse.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider