Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sverige eller Tyskland ?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 10:24

Mig og min veninde overvejer til sommer at tage en roadtrip til Sverige eller måske Tyskland.

 

Men har i nogen ideer til hvad vi skal lave derovre?

 

Noget med heste har altid interesse. Evt forlystelsesparker af en art hvis det findes? Noget med dyr (Zoologisk haver/parker af en art)?

 

Vi er ikke til shopping, kunst osv. Det siger os ikke det helt store.

 

Vi tænker vi vil bruge 2-3 dage, er det nok inkl. kørslen? (vi tager bilen)

 

Udover det, kan i anbefale nogle B&B eller ikke-alt for dyre hoteller eller andre overnatningsmuligheder?

 

Hvis der kan medbringes to velopdragne hunde er det et plus, men ikke et krav.

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 10:35

Hvis man må medbringe hunde er vi også interesseret i nogle gode gåture/parker, skov og naturområder.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ferie...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 10:55

Hej Sandra

 

Hvis I ikke har mere end 2-3 dage, så ville jeg nok vælge Sverige når I kommer fra Sjælland.

 

Der er ikke så langt at køre før I er i Sverige, og så vidt jeg husker er der en masse at se i det sydlige Sverige. Bla dyreparker og natur

 

tjek evt. scandlines.dk eller http://dk.oresundsbron.com/ for tips og gode ideer.

 

Jeg kan ikke huske reglerne for hunde i Sverige, men mener de er blevet lempet en del de senere år.

Hvis I er til det mere primitive, så er det ikke specielt dyrt at campere i Sverige, det kræver bare at man husker at købe campingpas hjemmefra (koster vistnok omkring 100-120 kr)

 

Mht Tyskland, så har jeg mest erfaring med midt og Sydtyskland, og det vil jeg ikke anbefale at man gør på 2-3 dages tur - det tager snilt 10-12 timer hver vej.

Men ellers er der masser af forlystelsesparker i Tyskland

www.germany.travel/dk/specials/ forlystelsesparker/ forlystelsesparker.html

 

God tur, jeg elsker roadtrips

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 ps......
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 11:00

PS

 

Hvis I ikke er vant til at køre i udlandet, så husk lige at få rødt/grønt forsikringskort og tjek op på hvad der er af krav til papirer og udstyr man skal have med når man kører i Tyskland/Sverige - det kan godt være anderledes end i DK

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider