Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stofa og manglende kanaler?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 16:54

Jeg har et hmm lidt ældre fladskærmstv og sådan en box fra Stofa. På mit tv kan jeg ud af de kanaler vi har, lille tv pakke, ikke tage Kanal 5 og 4HD, alle andre kanaler virker fint. Jeg har hele tiden tænkt det var fordi mit TV ikke var helt ungt, at kanalerne ikke gik igennem.

 

Men efter at flere havde påpeget at det ikke var grunden, kontaktede jeg Stofa. Efter 50 mins ventetid kom jeg igennem, yay! Stofamanden sagde det var mit tv kabel der skulle skiftes? Eller han sagde det kunne prøves, for skulle jeg have en tekniker ud, risikerede jeg at det blev dyrt for mig selv og bla. bla. bla.

 

Nu er jeg lidt skeptisk overfor de der kundeservice medarbejdere og deres egentlige viden om problemløsninger. Og da det er en større operation at skifte ledningen, den er kørt igennem sådan en flamingo væg der er sat op, som så skal pilles ned osv. Tænkte jeg at jeg ville søge råd på HN, hvor man jo kan få svar på alt.

 

Mit spørgsmål er om nogen har været ude for det samme, og evt. hvordan de løste det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt kabel
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 19:48

Jep, har prøvet det og der var et nyt antennekabel løsningen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 21:52

Antigua, Åh nej du siger da vel ikke Stofa-manden har ret

 

Det var slet ikke det jeg ønskede at høre

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo for det har nemlig
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 10:07

sjældent noget med selve tv at gøre, når man har kabel tv, fra stofa eller antenneforening.
Har man en boks, er det boksen der skal være opdateret..

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS......
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 10:10

Min gl. far på 82 har et ældgammel alm tv.
Ham gav jeg en helt ny opdateret boks, til at modtage boxers kanaler, nu kan han se alle deres kanaler, også dem der sendes i HD.

0
0
Svar på denne tråd
 
 YouSee
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 11:13

Havde samme problem for nyligt med mine YouSee kanaler.Der mangelde en del. En genindlæsning af kanalerne gjorde ingen forskel.

Mit tv er kun 2 år gammelt, så ville have været ked af, at det var fjernsynet der var noget galt med.

Fik også tilsendt nyt antennekabel fra YouSee, men fik dog mit eget til at virke.

Så nu har jeg det andt liggende so back-up.


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 13:59

Tak for svar. Tror jeg er nået frem til at jeg må leve uden Kanal 5 på TVet indtil jeg flytter. Det er et større projekt at skifte den ledning, og det kan næsten ikke betale sig. Kan jo trods alt se det på min computer.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider