Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tak til HN og tak til jer alle
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 13:06

Hn er jo først og fremmest for hestefolket, men der er heldigvis også plads til os andre.

Dvs jeg er ikke hesteejer, men har alle dage været hestepige. Og glædes også i dag ved synet og lugten af hest.

 

Men det jeg vil sige nu er, at det er skønt at Teamet bag Hn har denne dejlige side. Og det arbejde I lægger i at vi skal ha' siden.

 

Og tak til alle jer dejlige Ænder. For at dele råd, tanker, viden og oplevelser med heste og alt andet.

Via denne side har jeg fået mulighed for at komme til Tyskland jævnligt. Og via denne side har jeg fået støtte og hjælp og gode råd. Og senest har jeg fået hjælp til at finde en længe efterlyst bog. Alt dette var ikke sket uden Hn og Ænderne


VH Pernille

 

Leder efter bogen Dødt løb af Dick Francis 2011

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

28
0
Svar på denne tråd
 
 1111111111111111111
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 14:59

selv tak.det lyder til du er ved at for lade os alle sammen.virligt jeg ikke håber.hn skulle da gerne blive ved at exister i mangle år endnu.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Praxis
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 19:45

Nej, jeg håber da heller ikke at du er ved at forlade HN, for jeg eeelsker når du sætter vittigheder ind eller fortæller sjove eller mærkelige historier.

Men jeg er enig med dig, HN er en dejlig side, og selvom jeg heller ikke har heste mere (men måske igen en dag...), så bruger jeg HN til alt muligt. :-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 20:31

Uhhhh håber ikke henrik har ret, elsker dine tråde med vittigheder, selvom jeg sjældent får taget mig sammen til at kommentere

 

Meeeen tror nu ikke du har planer om at desertere?????

 

Og regner med at køre sydpå i næste uge vil du lige sende mig en sms, har vist fået slettet dit nr ups

 


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 20:35

Nej, jeg forlader ikek HN

 

Jeg er bare så glad og taknemmelig for at folk herinde har det store overskud, som alle viser. I er så skønne: Hver og een


VH Pernille

 

Leder efter bogen Dødt løb af Dick Francis 2011

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

12
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke et
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 12:29

dejligt og positivt indlæg :-D


 

Zamangah

 

 

Wrap sælges; minibig-baller i god kvalitet. Sælges både stykvis og flere af gangen. Afhentes, 350 kr. stk.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider