Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vokser han mon mere i længden?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 19:55

Jeg har en hest der bliver 3 år her i marts. Han er egentlig rimeligt harmonisk i sin bygning, men stadig lidt overbygget bag til. Mit spørgsmål er om de plejer at vokse mere i længden i den alder, eller om det sidste han vokser bliver i højden? Selvfølgelig kan sådan noget ikke siges med sikkerhed, men måske nogen ved hvordan de typisk "vokser sig til"?


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:26

Min gamle hoppe Escape brugte 135 i dækkener vinteren inden hun blev 4, men jeg måtte vinteren efter skifte hele garderoben ud med 145 da de var blevet for små.

 

Om det udelukkende skyldes at hun var blevet bredere over bringen efter tilridning eller om hun også var vokset i længden skal jeg ikke kunne sige


Nu med hafferlaffen Hoya

 

I er savnet mine piger - Escape & Artesia

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækkener
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:45

min brugte 145cm i dækkener vinteren inden han blev 4. Nu bliver han 5 til maj og bruger 155cm. Om det er fordi han er blevet længere ved jeg ikke. Han har fået lidt mere fylde og ligner nu en voksen hest.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:51

Måske er min humor virkelig mærkelig - men jeg tænkte virkelig på noget andet da jeg læste din overskrift :D


Hilsen Anne

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fyyyy puhaaaaa
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 22:55

Anne - husk at for den rene er alting rent .....


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Stor forskel
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 23:21

Der er nogle gange stor forskel på om de skal have skiftet garderoben ud når de bliver voksne .. :)

 

Af de to jeg har nu har den ene bruge 135-140 al den tid har han haft dækken på (ca. 5 år snart). Han er 7 i år

 

Og den der fylder 5 i år har kun haft dækken på i et år nu og han er gået fra at et 145 var stort til ham men nu passer det og hvis der går ret meget mere substral i ham til sommer så skal han nok have 155 næste år .. :)

 

Men ellers er det jeg plejer at se med de unge at fra det år de er 3 til de er fuld udvoksede skifter de ca. en størrelse i dækken :)


Mvh Mette Stelmach med alle de skønne Pletter
Følg Sartors Simply the Best på Facebook her

<3 <3 <3 I hjertet gemt, men aldrig glemt <3 <3 <3

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider