Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kan man sove med hårolie?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 20:34

kan man sove med hårolie?, altså lidt ligesom en hårkur?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 22:09

Jeg referere lige til en anden tråd: www.heste-nettet.dk/forum/1/2066609/ 2066609/

 

Umiddelbart ser det ud til at man godt kan, men kan dog ikke sige om det er godt da jeg ikke selv har prøvet det


0
0
Svar på denne tråd
 
 hårolie
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 11:11

jeps det kan man godt, men vær opmærksom på at du nok skal skifte pudebetræk lidt oftere og at håret godt kan se noget fedtet ud om morgenen.

Jeg har gjort det en del gange og så vasket håret godt fra morgenen af, men det har mere været fordi jeg ikke har ville vaske hår både morgen og aften, ikke fordi håret som sådan får noget fra det.

 

mvh

Mie


R.I.P Dagirr, tak for de mange skønne stunder vi havde :) <3

 

Med de tre skønne arabermuler <3

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 sælges, se min profil for flere oplysninger :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 17:20

Det kommer vel an på, hvad du mener med hårolie? Er der tale om faktisk olie fx kokosolie o.l. eller en hårkur med en høj andel olie, så er det vel næsten at foretrække at sove med det og vaske ud om morgenen, så det kan få tid til at trænge ind.

 

Taler du om et stylingprodukt som der er så moderne lige nu (moroccanoil, argan-oil produkter etc), der vel oftest består af både olie og silikoner, sker der ikke noget ved det, og man kan nok godt argumentere for, at det er ganske fint at beskytte spidserne under søvnen, men det er ikke på samme måde fugtgivende som ren olie fra madvarehylderne /en olie-hårkur er. Silikonen i den slags produkter hæmmer olien i at trænge ind i håret, så det bliver bare sådan udenpå, hvilket jo er ideelt til styling, men ikke som hårkur.

 

Jeg ville dog være obs, hvis du putter det i hovedbunden også; det kan give hovedbundsproblemer, hvis huden ikke kan ånde i for lang tid af gangen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider