Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Brunch/frokost i Århus
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 08:15

På onsdag skal jeg hygge med en veninde i Århus. Da det efterhånden er en del år siden jeg boede der, kender jeg ikke "de gode steder" mere. Har i et godt forslag til, hvor der serveres lækker brunch eller frokost?


MVH Britt


med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Århus...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 09:36

Søstrene Grenes Cafe (i butikken på gågaden) laver god brunch/frokost - og ikke for dyr... De er et af mine yndlingssteder :)

 

Ellers er der jo åen: Cafe Faust (god brunch), Ziggy (god frokost)...

 

Og ellers Cafe Stiften ved banegården - god frokost.

 

God fornøjelse :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Brunch
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 10:02

Det kommer jo også lidt an på hvad I er til. :)


Vi var til en brunch hos Brasserie Belli - det var i hvert fald også godt. :) Men der er mange gode steder i Århus - vi har brugt en del sweetdeals på den konto, og på den måde også prøvet lidt forskellige steder. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aarhus
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 10:49

Ja der findes jo en masse steder i Aarhus, så nu får du lige mine klare favoritter:)

Jeg eeeelsker Ziggy nede ved Åen!! Mit absolutte favoritsted til frokost! De lavet en chilimayo der er til at dø for..

Så er der også Sharks - et burgersted. Det ligger på telefontorvet, og serveres de eneste burgere i byen! Men man kan ikke få så meget andet end burger..


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brunch Århus
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 13:59

Cafe globen har en lækker og fin billig brunch. Den ligger ved åen nede for enden af mejlgade.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak......
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 23:11

Tak for de gode forslag. De er alle noteret og så ser vi lige hvor i byen vi er, når sulten melder sig.


MVH Britt


med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 01:42

Jeg var fornyligt på Nero der ligger tæt v. banegården. Virkelig hyggelig og lækker mad til fair priser

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider