Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Spise med Price i aften
Forfatter: 
Dato:  10-12-2014 21:16

LOL Var jeg den eneste der lige så Spise med Price i Elk horn?? Alm morgenmad åbenbart var æbleskiver med medister og blåbær eller sirup til


Rullepølse på okseslag og leverpostej med kondenseret mælk, som han godt nok syntes smagte forkert De begyndte at snakke om køddessert eller at fryse den til is

Det viste sig at han havde googlet efter en dansk opskrift på leverpostej. Iflg opskriften skulle der sødmælk i. GoogleTranslate havde oversat til kondenseret mælk.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 så det..
Forfatter: 
Dato:  10-12-2014 21:36

Det var så godt, fin udsendelse..
Min svigersøn har været i elk horn og fået deres mad, der var ikke meget dansk over det ;)..
Medister pølse med æbleskiver ..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Så det godt
Forfatter: 
Dato:  10-12-2014 21:44

Jo, jeg så det også - også de oprindelige programmer fra Elk Horn.

 

Æbleskiver med medister - tjah man har jo hørt det der er værre..., men jeg tror ikke vi tager traditionen op her.

Men hellere det end borgmesterens leverpostej...

 

Jeg synes, at det har været nogle sjove udsendelser, men at deres danskhed er ved at været noget forloren og ....undskyld mig....lidt ynkelig.

 

 

Google translate - at bruge det, kræver at man er dygtig, plejer jeg at sige til mine elever i 6. kl. Man kan evt bruge det til at tjekke om det man formoder holder stik.

I dag prøvede vi at oversætte "prayers" - det gik jo fint om til dansk "bønner". Børnene insisterede på at prøve den anden vej - og morede sig småhånligt, da det forudsigeligt endte i "beans".

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider