Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Billigt fly til Paris?
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 14:17

Hej med jer

er der nogen der er geniale til at spotte billige flypriser?

Jeg vil gerne til Paris med min kæreste - bare en weekendtur)f.eks. En weekend i april eller maj.

Jeg er bare overhovedet ikke vant til at booke fly, så hvis der er nogen der er seje til det, så tager jeg gerne imod links eller fif til billig transport.

Vi vil meget gerne flyve fra Aalborg.

pfh tak for hjælpen ?

 


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 14:36

Jeg vil råde dig til at gå på skyscanner.dk eller momondo.dk, disse sider finder de billigste priser på flybilletter.

 

Jeg skal selv til Paris her til januar, og har valgt at flyve med airfrance fra Billund - rejsetiden herfra er kun 1 t 45 min, mener jeg + det er direkte. Disse billetter er billige, men dog ikke de billigste, da jeg foretrækker kort rejsetid frem for pris.

 

Fra Aalborg kan du mig bekendt ikke flyve direkte til Paris, så rejsetiden bliver automatisk noget længere. Er du ligeglad med det, så er lufthansa og KLM ret billige - tilgengæld er der en rejsetid på mellem 3 og 8 timer...

 

Men det er jo en smagssag, så gå ind på de hjemmesider jeg har henvist til, så kan du selv tænke over hvad du foretrækker - lav pris eller kort rejsetid :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg boede i
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 14:48

Paris i et par år frem til december sidste år og fløj hjem 3-4 gange om året. Den bedste afgang fra Jylland er afgjort den, som Liv nævner med Air France fra Billund. Ellers skal du over f.eks. Kbh, og det har jeg personligt ikke tålmodighed til, når det bare er en weekendtur.

 

Desværre findes der ikke discountafgange fra Jylland mere (eller det gjorde der i hvert fald ikke sidste år). Min mor mener, at der tidligere har været direkte Norwegian-afgange fra Aalborg, men de var der ikke længere, da jeg skulle bruge dem.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan i
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 14:49

øvrigt nogle gange betale sig at kigge direkte på Air Frances hjemmeside i stedet for at bruge diverse søgemaskiner (hvorfor ved jeg ikke, men jeg oplevede det flere gange).


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider