Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sabbatår med heste i USA
Forfatter: 
Dato:  09-11-2014 22:19

Hej,

 

Jeg bliver student til sommer og er så småt begyndt at undersøge mine muligheder for mit sabbatår.

 

Jeg har længe gerne villet til USA og arbejde i en hestestald - gerne med springning og mulighed for ridning (selvom jeg selvfølgelig er klar over at der også hører en masse hårdt staldarbejde med).

 

Er der nogen af jer der enten sidder med en masse erfaringer og endnu flere gode råd eller måske endda har kontaker, som jeg kunne være så heldig at benytte mig af? :-)

 

På forhånd tak,

Karoline

1
0
Svar på denne tråd
 
 yardandgroom
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 14:00

Jeg har ikke selv været i USA, men til sommer når jeg også bliver student, vil jeg også gerne til USA. Jeg har kigget lidt på hjemmesiden http://www.yardandgroom.com/ , ved ikke om du kender den, men der tror jeg man kan komme langt


Hilsen Majbritt

The more people I meet, the more I like my horse

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 13:53

Jeg har en søster der started med og passe heste i usa ( godt nok traver) hun tog der over da hun var 18 år og er aldrig vendt hjem .hun er 46 idag, og arbejder på et stort hestehospital nu, i florida. der er masser af muligheder der over. tag kontakt med noglene af de dansk rytter der er flyttet der over, måske de kan bruge dig eller kender noglene der kan.

held og lykke, du skal nok finde noget der over

Anja.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider