Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 14:30

 

Kære ænder

 

Hjælp lige min hukommelse.

 

Sidste år i vild med dans var den sympatiske fodbold legende, Alan Simonsen med og trods hans dansestil, og dommernes manglende evne til at blive imponeret, så gik han videre, uge efter uge efter uge...

 

Så skete der to ting, for det første så fik danserne tildelt nye nummre eller koder ? + der kom et belejligt nedbrud så sms' er ikke kom med (officielt gjorde de selvfølgeligt.. ) men man opnåede det ønskede resultat! Allan røg ud!

 

Hvorfor har vi slet ikke set noget hokus pokus, krumspring eller andre fiksfakserier i år? Ingen ombytning af nummre eller andet for at forplumre afstemningen...

 

Jeg syntes bestemt ikke, at det er de rigtige der står i finalen så mon ikke også der noget polulæreffekt i årets udgave... Miss Piggy burde i det mindste være sendt hjem for længst!

 

og nej, jeg er ikke superfan af vild med dans, men de har dælme (ofte) nogle flotte kjoler!

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
4
Svar på denne tråd
 
 Er du synsk?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 14:50

Jeg overvejer om du er synsk? For på mit tv er vi kun nået til semifinalen ikke finalen.

 

Jeg synes faktisk det er de helt rigtige vi har tilbage på nuværende tidspunkt. Jeg må indrømme at jeg de første par gange stemte på Helge Vammen i et håb om at der pludselig ville gå et lys op for ham. Da det ikke skete, så stoppede jeg.

 

Astrid Krag synes jeg har forbedret sig utroligt meget, så reelt set er hun den moralske vinder. Begge de andre har en fortid hvor de har lært at danse af professionelle.

 

Mht sidste år så havde jeg forventet at Allan Simonsen ville ryge ud på et tidspunkt. Det var jo langt fra alle og langt fra et flertal der stemte på ham, men måske 10-20% af seerne. Mens der var mange deltagere så var 10-20% meget, men jo færre deltagere, desto færre blev de øvrige stemmer fordelt på. Derfor var det logisk at det ikke ville holde til en sejr. Det sås jo tydeligt den aten hvor der ikke var nogen der blev sendt hjem, men hvor alle deltagerne blev linet op efter samlet pointhøst, der stod AS som nummer 4 (?).

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 16:18

Jeg er oxo tilfreds med dem, der er tilbage i semifinalen.

 

Men jeg tror at een af grundene til at der ikke er gået AllanSimonsen i den i år, er, at alle de idioter, der prøvede at sabotere sidste år, opdagede at de var til grin.

 

Forklaring: Min ex-kæreste sad troligt hver fredag med 4-5 mobiltelefoner (Da reglen om max 5 stemmer fra hver mobil på samme par blev indført) for at stemme på AllanSimonsen. Ene og alene fordi han ikke brød sig om Vild med dans, og her var der mulighed for at drille. Og nej, han havde ikke et "forhold" til Allan, som sit store idol.

Jeg spurgte om han virkelig syntes at det var 150 kr værd, hver fredag at sende alle de sms-stememr. Og ved I hvad han svarede??? At på hans abb til mobilen, var det gratis at sende sms'er afsted Jeg var lige ved at græde af grin efter den forklaring


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 16:19

Iøvrigt kan man stadig stemme på Allan Simonsen: Gå ind på MobilPay, skriv 1500 kr og mit nummer


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Okay, okay
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 19:47

 

Essensen var ikke "ALLAN"! Men at reglerne blev ændret?

 

og ja, Charlotte, jeg ér clairvoyant..

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hæ hæ praxis
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 00:58

Vist ikke den skarpeste kniv i skuffen din eks

 

Er hele konceptet ikke ved at have udlevet sig selv ?

 

Personligt foretrækker jeg en bog.


 

Mvh Janni

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 01:35

Nu er jeg én af dem der kun ser TV når der er Vild Med Dans. Jeg synes det er et fint underholdningsprogram, og så ser jeg til gengæld heller ikke TV resten af året - Antennestikket er ikke engang sat i, og vi har ingen TV pakker.
Derfor bliver jeg også harm når en flok amøber er så selvvcentrerede, at de ikke kan unde os andre at have et program vi nyder. Vi går jo ikke amok hver gang vores programmer bliver skubbet eller aflyst pga. fodbold.

At folk siger der er gået Allan i den ang. Kragen, er noget fis, for en pæn del af Nationens folk på EB som startede Allan-flippet, kan slet ikke snuppe hende.

Personligt synes jeg det er de rette par der står tilbage, men undtagelse af Astrid, som jeg gerne byttede ud med Ditte.
Og ang. SMS fusk - Var det fusk, så under jeg dem det, for hvad EB, Nationen! og resten der sprang med på bølgen havde gang i, var også fusk, så det rører ikke mig.


Mvh. Lykke


*Gemstone Walking Horses*


***TWH åring søger part***

Groundwork, mental stimulering, shows mm...


Med FB grupperne:
Horse Behavior & Groundwork, Equine Color Genetics og Træf hestefolk imellem

5
0
Svar på denne tråd
 
 Praxis...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 16:22

Seriously...?

 

Så når der var det store lodtrækninger til 150kr/sms om biler i fjernsynet, så strøede han lystigt om sig med sms'er??

 

Åh, hvor ville jeg godt have set hans ansigtsudtryk, når girokortet fra teleudbyderen kom


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider