Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 vordingborg nogle bor der
Forfatter: 
Dato:  07-10-2014 10:38

jeg overvejer flytte til vordingborg

nogle der bor der og kan fortælle om boligselskaber med korte ventelister om

i bor i udkanten eller inde i omkring byen er der meget liv shoppe muligheder osv ,.og takker på forhånd mange gange

og opstaldning er der optil flere muligheder jeg ingen bil kun mulighed det offentlige.,,

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vordingborg
Forfatter: 
Dato:  07-10-2014 11:21

Hej.

 

Der er en del boligselskaber i Vordingborg og nogle af dem har ret kort ventetid. Der er Arbejdernes Boligselskab, Vordingborg Boligselskab, Lejerbo, Boligselskabet Sjælland osv.

Pas på med at leje privat i Vordingborg, der er et bestemt firma, som ejer mange af bygningerne og de prøver at snyde, hvor de kan.

 

Vordingborg er - ærlig talt - en ret død by. Der er mange tomme butikslokaler og der er lidt forfaldent. Alligevel er der dog de butikker, man har brug for og hyggelige caféer. Der er også det nys åbnede Danmarks Borgcenter, som tiltrækker turister og liv om sommeren.

Der går tog til København hver halve time i dagtimerne.

 

Opstaldning ved jeg ikke noget om, men der går bus ud til en del små byer i omegnen - og om ikke andet er Vordingborg en lille by, så man skal ikke cykle længe, før man er på landet, hvor der er stalde.

 

Mvh Heidi

2
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  07-10-2014 11:45

tak for du ville svare mit indlæg

og har været inde kigge på diverse boligselskaber

tør ikk leje privat,.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vordingborg..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 08:52

Der er også Hd ejendomme der har boliger ude i Gammelsøparken i Neder Vindinge. Boligerne er kun 6 år gamle, og okay fine. Der er lille have og forhave til, og de er til at betale.

Der ligger en Fakta max 10 min gang derfra, og ved at der ligger et ret så lækkert opstaldningssted derfra du kan komme til på cykel via stier..


Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 trada...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2014 17:47

Ventede vist tre måneder fra jeg blev skrevet op, og så fik jeg min lejlighed. Men kan forstå at det afhænger af hvor man vælger at blive skrevet op(her tænker jeg på beliggenheden, jeg bor ikke i Vordingborg by, men et par kilometer fra byen). I hvertfald skulle der være en del ventetid på de lejlighedder der ligger ned Ore, men hey, når der er strand nærmest på den anden side af vejen, så er det vel også til at forstå.

 

Der er en del hestesteder omkring Vordingborg, og de findes i varierende prisklasser, samt kvalitet.

 

Men som en anden nævner. Det er godt nok en kedelig by. Butikker er der ikke mange af, de lukker nærmest før de åbner, desværre. Kan huske for en 10 år siden, hvor der ikke var mange tomme vinduer i gågaden

 


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider