Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ridecenter petersmindevej i vejen
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 19:55

Kan se der bliver arbejdet på det gamle ridecenter bag vejen idrætscenter 6600 i Vejen. Det ser ud som om de er ved at sætte nye bokse op, er der nogen der ved hvem der har købt det og hvad det bliver til?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridecenteret i Vejen
Forfatter: 
Dato:  07-10-2014 14:19

Jeg var forbi med hunden forleden og tænkte også at det er virkelig ærgeligt hvis ikke der er nogen der snart får lov at gøre et eller andet med stedet, hvem ejer det egentligt?

 

Ridebanen udenfor er helt vokset til, men ridehallen ser stadig nogenlunde fin ud. Håber virkelig at du har ret i at der bliver arbejdet på det deroppe:-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 11:38

Jeg har været inde og lure i stalden og boksene er revet ned og der stod nye boks sider klar til ar blive sat op og i ridehallen stod nogle maskiner med kongeå trailer center logo

jeg ved de bygger hus på den gamle spring bane og om det så er dem der har købt det hele det ville jeg grene vide ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 nyt ridecenter
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 09:26

Jeg har hørt lidt rygter om at det er ejeren af et trailercenter som har købt det og der bliver opført et "nyt" ridecenter.


Mvh Tina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris og hvornår
Forfatter: 
Dato:  10-10-2014 12:26

Er der så nogen der ved når de åbner og hvad det kommer til at koste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider