Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mobil og new york
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 00:12

Hej:-)

Jeg skal 14 dage til New York, rejser med et vennepar, vi skal bo adskilt. Vi skal gerne kunne komme i kontakt med hinanden derovre.

Jeg har kun en oldgammel Nokia med taster.

 

Mit spørgsmål:

Kan man købe billig mobil og evt. taletidskort derovre "bare sådan" - og må man indføre den i DK (ville den overhovedet virke her)?

Jeg er ikke så enormt teknisk minded, det interesser mig ikke så meget. Min mobil skal bare kunne ringe, skrive og modtage - også derovre:-)

Nogen, der kan råde mig???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemt...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 12:36

Du kan sagtens købe taletidskort som du kan sætte i din telefon derovre. De koster ikke ret meget og sælgerne er vant til at turisterne kun skal bruge dem i 14 dage.

 

Hvis du hellere vil købe en mobil derovre plus taletidskort kan man også sagtens det. Der er masser af små butikker der sælger den slags. Og det er ikke noget problem at have den med til Danmark i forhold til told - naturligvis alt efter hvor meget andet du køber derovre. Hvad du må indføre er gjort op i værdi/pris men jeg kan ikke lige huske hvor meget du må have med hjem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 14:28

lige læst noget med, at der er kommet nye regler her i 2014 vedr. elektronisk udstyr til USA - det er åbenbart vigtigt, at man sørger for der er strøm på, fordi man i sikkerhedskontrollen skal kunne fremvise hvad der er på telefonen/Ipad/bærbar.

 

Men om det holder vand er jeg ikke 100% sikker på - men værd at undersøge inden man medbringer telefon til USA.


 

Mvh

Line

 

 

Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker

 

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

 

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 15:24

Det er rigtig nok, hvad LineG skriver. På alle flyrejser er det vidst nu gældende, at man ikke må medbringe elektronisk udstyr, som ikke er opladt.

Så det er værd at huske på!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 17:53

Tak for jeres svar:-)

Jeg prøver at tage den gamle med og skulle den svigte, må jeg finde en ny. Man må hjembringe for 3300 maks., men jeg har fået nogle tips i den retning;-)

 

TAK fordi I gjorde mig opmærksom på de nye regler!!!!!

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider