Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Station 2 hest stukket ned
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 21:20

Sidder lige og ser Station 2, eller ja slog lige forbi da jeg ser noget med en hest. Hesten er blevet stukket ned grundet en eller anden form for uoverensstemmelse mellem nogle mennesker og måtte aflives.

 

Fik helt tårer i øjnene da man se hesten blive trukket ud af stalden for at blive aflivet pga. skaderne.

 

Hvordan kan nogen opføre sig så tåbeligt

1
0
Svar på denne tråd
 
 så det godt...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 21:30

simpelhen forfærdeligt at et uskyldigt dyr skal lade livet pga noget den intet har med at gøre...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 rystet
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 21:35
Jeg syntes det er forfærdeligt. Var det min og jeg kendte manden, ville hans liv blive et helvede...det skulle jeg nok sørge for...sådan en idiot

Rytter og avler
2
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2014 12:25

Synes faktisk det værste var, da speakeren fortalte, at fordi manden havde en betinget dom på 60 dage før overfaldet, fik han en lang dom på 4 måneders ubetinget.. 4 måneder??? Ja, når det omhandler dyr får man åbenbart ikke meget i straf!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123 Nej!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2014 14:16

 

At straffen var pinlig lav, ja nærmest ikke eksisterende var slemt nok men jeg syntes det værste var da en (politi) dame fortalte at hun skulle undersøge om dyreværnsloven var overholdt.

 

Stakkels hest, stakkels ejer og familie og stakkels "fyr" at have så ødelagt en mentalitet, at man har lyst til at kasterere ham med en mukkert!

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider