Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 PAS PÅ katte-fusker
Forfatter: 
Dato:  10-06-2014 22:16

Betalte for en dejlig killing for en måneds tid siden, kort inden vi skulle hente den ringede sælger og sagde at en anden killing var død af dårligt hjerte og hun helst ikke ville sælge til os. Min mor slog det hen og sagde at det var okay og vi gerne ville have katten, det skulle være mærkeligt hvis de alle havde dårligt hjerte. Få dage før ringer sælger igen og fortæller at de er kommet til at lade døren stå åben, og nu er alle killingerne løbet ud. Min mor beroliger sælger og siger de kommer nok igen, de tør jo ikke løbe langt væk alene.

Hun får et par dage hvorefter vi annullere handlen og vil have vores penge tilbage. Dette har så taget over en uge nu, og sælger er fyldt med undskyldninger. Vi har idag kontaktet politiet og sælger er desværre kendt af dem og har lavet dette stunt utalige gange.

 

Så pas på derude, det er rigtig ærgerligt at glæde sig til en lille ny killing og så blive så slemt skuffet og snydt.

Vedkommende sælger katte fra Ålsgårde i Nordsjælland

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-06-2014 22:39

Hvor er det bare svinsk! :(

 

Jeg ved det er nemt at være bagklog, men det bedste er først at betale, når du står med killingen/varen i hånden. Tag pengene med kontant, og overræk dem til sælger, når du får killingen udleveret. Det er den bedste måde, både for sælger og køber.

 

Tænk at man er nødt til at passe sådan på, fordi der findes folk der svindler.. Virkelig råddent! Jeg håber politiet kan hjælpe jer med at få pengene tilbage.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

4
2
Svar på denne tråd
 
 Forudbetaling
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 00:02

Hendes argument for forudbetaling var at hun så mange gange havde prøvet at interesserede ikk kom og hentede katten alligevel.

vi har desværre været alt for naive. Det er bare så ærgerligt at nogen uærlige mennesker ser deres snit til at komme til penge på den måde : /

De gange jeg har skrevet til hende, har hun svaret i en meget grim tone. Meget ubehagelig kvinde : (

0
1
Svar på denne tråd
 
 måske.....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 00:08

hvis du har mulighed for det, så prøv også at lav indlægget på kattegalleri

 



2
0
Svar på denne tråd
 
 Kattegalleri
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 00:45

God ide : )

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 07:45

Mød op på hendes adresse og forlang pengene retur.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 10:42

Hvorfor synes jeg det lyder som en bestemt dame .. nu nævner TS af gode grunde ikke navne, men nøj det lyder altså bare bekendt!


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 15:57

Jeg tror også det er samme kvinde, som jeg har læst om i en katte-gruppe på FB. Her har hun solgt alle killingerne mange gange - og undskyldningerne har bl.a. været, at hov, nu skulle missemor og alle killingerne aflives, fordi de var blevet syge. Og ingen penge retur heller.
Grotesk altså..

Håber I får pengene tilbage. Og så bugner internaterne rundt omkring med søde, kælne og sociale katte - pt. også killinger -, som alle bliver neutraliseret, vaccineret og tjekket op ift. sundhed, renlighed og social adfærd før afrejse :D

 




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

6
0
Svar på denne tråd
 
 surprise
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 16:19

Så var pengene der sørme i morges!

Jeg har været meget veholdene og skrevet til hende hver dag. Har fået nogle meget grimme beskeder tilbage med diverse gloser, men nægtede at lade hende slippe.

Ved ikke om det var fordi jeg fortalte hende at politiet ville blive indblandet eller hvad..

 

Hun er kæmpe fusker. Sælger de samme katte flere gange, og så bliver 620kr pr stk alligevel til noget.

 

Tak for jeres svar og tilbud om killinger : )

4
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder bekendt!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2014 16:48

Vil du ikke skrive en privatbesked til mig med vedkommendes navn/adresse? Var ude for PRÆCIS det samme sidste år, og det endte også med politianmeldelse, og rigtig mange rykkere før jeg fik mine penge igen. :-(



Mvh Majken

Ergoterapeutstuderende


>> Med frieserblandingen Mox Diamond *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fuskeren
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 21:21

Jeg tillader mig at svare på denne tråd om kattefuskeren... Hun er tidligere kendt som boligfuskeren. Jeg er en af dem der i år 2010 blev snydt af hende for mange mange tusinde kroner.. Dengang hed hun Charlotte Worvad Juhl.. Nu har hun skiftet navn til Caroline Charlotte Persson.. Hun er så svinsk og håber alle der har været i hendes hænder melder hende... Hun sælger katte og har gjort det i et par år nu.. Det startede hun på mens hun havde fodlænker på, efter hun blev dømt for boligfuskeri...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er godt nok
Forfatter: 
Dato:  25-06-2014 17:50

kreativ

 

Jeg skrev til DBA at de havde en "fusker" men har åbenbart inaktiveret sin profil.

Vildt nok hun lige frem har skiftet navn.

 

Ked af du blev snydt

0
0
Svar på denne tråd
 
 MEGA FUSKER
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 23:13

Jeg får lige lyst til at give jer min version også.. Vi blev snydt for 2 killinger (for 2 år siden)...Jeg kan genkende alt hvad I andre skriver.. Da vi handlede med hende hed hun Caroline Chalotte Persson (uden "r" i Chalotte). Vi forudbetalte 2 søde killinger 1200,-, var oppe hos hende (der boede hun i Helsingør) - var der længe, hun havde bagt kage og var UTROLIG rar.. mine børn var helt vilde med hende.. Dette tog så hurtig en drejning. Hun havde fortalt at vi bare kunne komme forbi og se til dem (de var 8 uger da vi så dem). Hver gang vi ringede var hun (eller datteren dog syge). Dagen kom hvor vi skulle hente killingerne - blev ringet op samme dag, at hun var syg.. og skulle på hospitalet.. Og så gik det slag i slag.. Vi forlangte pengene igen.. Dette var ikke lige til.. I vores vedkommende endte det med - MANGE ubehagelige mails og telefonopkald -frem og tilbage. Vi truede med politi, kokurrencestyrelsen - ringede til hende på alle tider af døgnet.. Da vi gik til politiet- var vi nr 6 i "køen" for killingebedrageri...såååå det så ikke lyst ud.. jeg blev dog så arrig på hende, at jeg ikke ville få ro før jeg fik mine penge. Jeg politianmeldte hende og kørte også sagen igennem konkurrence og forbrugerstyrelsen... Efter ½ år - skulle vi "mødes i retten"... Der skete så det, at hun dagen før satte pengene ind på min konto... Jeg skreve til DBA flere gange, når jeg opdagede hun oprettede nye profiler. De lukkede dem troligt.. Men hun fortsætter i sammen dur... Ærgerligt man ikke kan stoppe sådan en psykopat.

God dag derude... Vi fik fik heldigvis 2 andre søde katte. :-) Lotte

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hun er sgu syg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 23:37
Ja hun er sgu syg i knoppen. . Hun hed Charlotte Worvad Juhl dengang hun snød mig. Hun blev meldt og fik fodlænke på.. men det forhindre hende ikke i at arbejde hjemmefra.. kan ikke forstå hun kan få lov til at beholde sin 9 årige pige hjemme. . Hun bruger hende og lære hende op i alt hendes svindel.. hun har sågar lige taget sin datter ud af Hornbæk skole og sendt hende på privatskole i Espergærde. .ja de rige har mange glæder :) jeg har hendes nye adresse hvis nogen ønsker og mangler sine penge..
2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider